"aromáma" prekės ženklo produktų įsigijimo galimybės

Kauno kolegijos, Verslo fakulteto, verslo vadybos trečio kurso studentės atlieka tyrimą, kurio tikslas –išsiaišktinti vartotojų nuomonę apie “Aromama” prekės ženklo produktų įsigyjimo galimybes.  Esamos situacijos analizei labai svarbus Jūsų dalyvavimas tyrime. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikriname pateiktos informacijos konfidencialumą. Atsakyti į klausimus užtruksite vos kelias minutes. Dėkojame už Jūsų laiką bei atsakymus!

1. Kokios sudėties produktams teikiate pirmumą?

2. Ar esate girdėję apie „aromáma“ produktus?

3. Iš kur sužinojote apie „aromáma“ produktus?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    4. Ar perkate “aromáma” produktus?

    5. Kur perkate „aromáma“ produktus?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      6. Kaip pasikeistų pirkimo įpročiai, jei atsirastų galimybė “aromáma” produktų įsigyti prekybos centruose?

      7. Kiek “aromáma” produktų įsigyjate per 3 mėnesius?

      8. Pažymėkite, kurie veiksniai turi didžiausią įtaką perkant “aromáma” produktus. Skalėje nuo 1 iki 3, kur - 3 turi didžiausią įtaką, 1 turi mažiausią įtaką.

      9. Įvertinkite kiekvieną teiginį

      10. Suranguokite „aromáma“ parduotuvių pasirinkimo kriterijus nuo 1 iki 5, kai 1 svarbiausias kriterijus, o 5- nesvarbiausias kriterijus:

      11. Jūsų lytis?

      12. Jūsų gyvenama vieta?

      13. Koks Jūsų amžius?

      14. Jūsų išsilavinimas?

      15. Kokios Jūsų mėnesio pajamos?

      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą