"aromáma" prekės ženklo produktų įsigijimo galimybės

Kauno kolegijos, Verslo fakulteto, verslo vadybos trečio kurso studentės atlieka tyrimą, kurio tikslas –išsiaišktinti vartotojų nuomonę apie “Aromama” prekės ženklo produktų įsigyjimo galimybes.  Esamos situacijos analizei labai svarbus Jūsų dalyvavimas tyrime. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikriname pateiktos informacijos konfidencialumą. Atsakyti į klausimus užtruksite vos kelias minutes. Dėkojame už Jūsų laiką bei atsakymus!

1. Kokios sudėties produktams teikiate pirmumą?

2. Ar esate girdėję apie „aromáma“ produktus?

3. Iš kur sužinojote apie „aromáma“ produktus?

Kitas variantas

  1. Interneto puslapis
  2. Eidama netyčia užsukau į parduotuvę ir tada prasidėjo kelionė su nuostabia Deive, kuri viską papasakojo ir pasidalino :)
  3. google
  4. Reklamos darbe
  5. Internete
  6. Iš lauko reklamos ant jų fizinės parduotuvės
  7. Gavau dovanų mėginukus
  8. Mačiau reklamas mieste stenduose
  9. pravažiuodama pro šalį mačiau jų parduotuvę
  10. Neesu girdėjusi
…Daugiau…

4. Ar perkate “aromáma” produktus?

5. Kur perkate „aromáma“ produktus?

Kitas variantas

  1. Dar nepirkau
  2. Is platintoju
  3. Neperku
  4. neperku
  5. Neperku
  6. kol kas neperku
  7. Neperku
  8. Neperku
  9. Barbora
  10. neperku
…Daugiau…

6. Kaip pasikeistų pirkimo įpročiai, jei atsirastų galimybė “aromáma” produktų įsigyti prekybos centruose?

7. Kiek “aromáma” produktų įsigyjate per 3 mėnesius?

8. Pažymėkite, kurie veiksniai turi didžiausią įtaką perkant “aromáma” produktus. Skalėje nuo 1 iki 3, kur - 3 turi didžiausią įtaką, 1 turi mažiausią įtaką.

9. Įvertinkite kiekvieną teiginį

10. Suranguokite „aromáma“ parduotuvių pasirinkimo kriterijus nuo 1 iki 5, kai 1 svarbiausias kriterijus, o 5- nesvarbiausias kriterijus:

11. Jūsų lytis?

12. Jūsų gyvenama vieta?

13. Koks Jūsų amžius?

14. Jūsų išsilavinimas?

15. Kokios Jūsų mėnesio pajamos?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą