„AR VERSLININKUI NAUDINGA DIRBTI SU GRUPINIŲ PARDAVIMŲ PORTALAIS ?“
Sveiki,
Atstovauju, vieną kolektyvinių nuolaidų pardavimų portalą ir, rašau savo baigiamąjį darbą diplomui universitete apie naujas rėmimo komplekso plėtimosi galimybes. Grupinių pardavimų portalai per labai trumpą laiką tapo labai populiarūs tarp verslininkų ir vartotojų, jų kuriasi vis naujų, tad šis tyrimas yra tam, kad padėtų išsiaiškinti, kokia gali būti tokių portalų ateitis. Ir svarbiausia, ar verslininkui naudinga dirbti su tokio tipo portalais?
Anketa atims tik keletą minučių Jūsų laiko, tačiau padės man padaryti atitinkamas išvadas ir pateikti aktualią informaciją savo darbe. Tad (kadangi su dauguma Jūsų bendrauju) labai prašau ją atsakyti ir pasidalyti su kitais (verslininkais, įmonėmis ir pan., turinčiais dalyvavimo patirties kolektyvinių nuolaidų portalų akcijose).
Ačiū Jums!
Lineta Navickaitė, Kartu.lt, VU, Ekonomikos fakultetas
1. Kokios srities verslu užsiimate?
2. Ar dalyvavimas grupinio pardavimo portalo akcijoje buvo pelningas Jūsų verslui?
3. Kokios priežastys labiausiai įtakojo sudalyvauti tokio tipo akcijoje?
4. Kokio dydžio nuolaida buvo taikoma prekei/paslaugai?
5. Iš kur sužinojote apie nuolaidų portalus?
6. Akcijos pasiūlymas buvo parengtas:
7. Ar dalyvavimas tokio tipo akcijoje pateisino Jūsų lūkesčius?
8. Kaip efektyviai dalyvavimas akcijoje pritraukė naujų Klientų?
9. Ar pirkėjai pasinaudoję grupinio pardavimo portalų nuolaidų kuponais sugrįžo įsigyti prekių už įprastą kainą?
10. Kiek apytiksliai pirkėjų, pasinaudoję grupinio pardavimo portalo kuponais atėjo kitą kartą?
11. Koks procentas pirkėjų išleido daugiau nei buvo numatyta kupono sumoje (jei jiems buvo tokia galimybė)?
12. Ar pasitaikė tokių atvejų, kad pirkėjai nusipirkę prekę/paslaugą ja nepasinaudojo/neatsiėmė?
13. Ar pastebėjote didesnį lankomumą savo internetinėje svetainėje/prekybos vietoje; didesnį nei įprasta susidomėjimą jūsų preke ar paslauga
14. Kokių dar privalumų dalyvavimas tokioje akcijoje atnešė Jūsų verslui?
- Padidintos pajamos
- Žinomumo didinimas
- platesnė reklama ir žinomumo didinimas
- Padidino žinomumą
- Nauji klientai susipažino su teikiamomis paslaugomis ir jų atlikimo vieta.
- žinomumo didinimas
- -Naujų klijentų pritraukimas -Labai naudinga naujai įsteiigtų įmonių populiarinimui -Padeda surinkti įmonės biudžetą
- Praktiskai vienadieni judesi ir darba uz dyka, nes lietuviam visko reik greitai gerai ir pigiai... senos kainos nebedomina
- jau atsakiau į šį klausimą
- Padidino žinomumą
15. Su kokiais sunkumais – kokių nepatogumų dalyvavimas sukėlė
- Klientų lygis ivairus. Kiti nevertina.
- Nepatogumas kai reikia isdalinti produktus.Nera dalinimo tasku.
- Kita karta atidziau apgalvosiu salygas :) Ir pridesiu kelis punktus. Bet siaip sunkumu nesukele.
- Subkumų nesukėlė
- Nesukėlė
- Jokių
- Didelė nuolaida, dažnai nepasiteisina ir būna žemiau savikainos ribos
- Retai klijentai sutinka pirkti vėliau paslaugą už įprastą kainą.
- 90% uzsisake norejau jau ryt atsiimt uzsakyma ir agresyviai to reikalavo
- prireikė daugiau pajėgų kokybiškai aptarnauti