"Apple" rinkodaros priemonių tyrimas.

Sveiki, esame pirmakūrsiai Vilniaus kolegijos tarptautinio verslo studentai. Šios apklausos rezultatų pagalba siekiame nustatyti  "Apple" kompanijos taikomų rinkodaros priemonių veiksmingumą. 

Apklausa yra anonimiška, respondentų atsakymai nėra viešai publikuojami ir bus naudojami tik tyrimui atlikti.

Ačiū.

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar teko įsigyti bei naudotis bent vienu iš "Apple" įrenginių?

Ar domitės "Apple" produkcija?

Kaip vertinate "Apple" produkcijos kainas?

Kaip manote ar apple produkcija atitinka lūkesčius kainos ir kokybės atžvilgiu?

Iš kur sužinote apie naujus "Apple" gaminius?

Kokio tipo reklama jūsų manymu turi didžiausią paskatą produkto įsigijimui?

Ar „Apple“ prekės ženklo žinomumas,bei reputacija jums buvo svarbi priežastis, dėl kurios pasirinkote būtent „Apple“ produktą?

Kaip vertinate "Apple" Taikomas rinkodaros priemones

Labai blogai
Blogai
Nei blogai, nei gerai
Gerai
Labai gerai
Reklama internete
Reklama spaudoje
Reklaminiai stendai t.t
Reklama per radiją
Reklama per TV
Gyvi produkto pristatymai

Kokią įtaką daro žemiau išvardintos reklamos priemonės pasirenkant "Apple" produktą?

Neskatina pirkti
Nedaro įtakos
Skatina pirkti
Oficialūs produkto pristatymo renginiai
Naujienlaiškis
Reklama internete
Lauko reklamos, stendai it t.t
Televizija
Spauda

Ar ateityje planuojat atsinaujinti savo įrenginį į naujesnį Apple modelį?

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Socialinė padėtis: