"Apple" konkurencingumo tyrimas

Gerb. Respondente, Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto II magistrantūros kurso studentė rengia „Apple“ prekės ženklo vertingumo tyrimą, kurio rezultatai bus panaudoti magistro baigiamajame darbe. Pagrindinis tyrimo tikslas – nustatyti, kokią įtaką įmonės „Apple Lietuva“ konkurencingumui rinkoje turi „Apple“ prekės ženklas. Šis tyrimas skirtas "Apple" vartotojams.
"Apple" konkurencingumo tyrimas
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų amžius:

Kokios Jūsų pajamos vienam šeimos nariui per mėnesį?

Koks pagrindinis Jūsų užsiėmimas šiuo metu?

Kokie veiksniai Jums yra svarbūs, renkantis kompiuterinę ir kitą smulkiąją techniką?

GALIMI KELI ATSAKYMAI

Įvertinkite žemiau išvardintus prekės ženklus pagal prestižiškumą, kiekvienam iš jų priskirdami tam tikrą balą 1-10 balų skalėje.

12345678910
"Acme"
"Apple"
"BlackBerry"
"Dell"
"HP"
"LG"
"Motorola"
"Nokia"
"Samsung"
"Sony"

Kokie kriterijai lėmė apsisprendžiant dėl labiausiai prestižinio prekės ženklo?

GALIMI KELI ATSAKYMAI

Kokiais „Apple“ produktais naudojatės?

GALIMI KELI ATSAKYMAI

Kokias asociacijas Jums kelia „Apple“ logotipas?

GALIMI KELI ATSAKYMAI
Kokias asociacijas Jums kelia „Apple“ logotipas?

Kaip manote, ar „Apple“ produktų kaina yra aukšta lyginant su kokybe?

Ar esate patyrę kokių nesklandumų, susijusių su naudojimusi „Apple“ produktais?

GALIMI KELI ATSAKYMAI

Ar „Apple“ prekės ženklas Jums buvo svarbi priežastis, dėl kurios pasirinkote būtent „Apple“ produktą?

Įvertinkite, kuo „Apple“ pranašesnė konkurentų atžvilgiu.

Visiškai nesutinkuNesutinkuBeveik sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Žinomas prekės ženklas
Stiprus įmonės įvaizdis
Vykdančiojo direktoriaus charizmatiška asmenybė
Produktų kokybė
Dizaino išskirtinumas
Marketingo ypatybės

Kaip manote, kokią įtaką Apple konkurencingumui rinkoje turi šios kompanijos prekės ženklas?