()()()()() Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę Techninės pagalbos neįgaliesiems Kauno skyriuje ()()()()()

TECHNINĖS PAGALBOS NEĮGALIESIEMS CENTRO

PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS (toliau - Centras)

 

ANKETA

 

 

Apie naudojamĄ JUDĖJIMO/regos/klausos TECHNINĖS PAGALBOS PRIEMONĘ bei  

asmenŲ aptarnavimo kokybę  KAUNO skyriuje

 

Norėdami pagerinti asmenų aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis bei asmenų aptarnavimo kokybę, maloniai prašome Jus atsakyti į žemiau pateiktus klausimus apie techninės pagalbos priemonę, kuria jūs naudojatės bei Jūsų aprantavimą. Tinkamus atsakymų variantus pažymėkite arba įrašykite savo atsakymo variantą.
Iš anksto dėkojame Jums už atsakymus!

 

()()()()() Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę  Techninės pagalbos neįgaliesiems  Kauno  skyriuje ()()()()()

1. Kokia priemone šiuo metu naudojatės?

2. (Prie klausimo Nr.1) Kokia kita priemone naudojatės?

  1. Pasestas, lovos staliukas
  2. Pasestas is latekso
  3. Lovos staliuku, pasestu su geliu, slankiaja lenta, griebimo priemone
  4. nusipirkau AKS ir kompensavo
  5. Vaiksci- nepatogu
  6. Pasestas pripuciamu geliu.Stovejimo atrama.
  7. Vaiksciojimo remas
  8. Vaiksciojimo remas
  9. Lovos staliukas
  10. Griebimo priemone
…Daugiau…

3. Ar buvote apmokytas naudotis priemone?

4. Kiek laiko teko laukti eilėje, kol gavote techninės pagalbos priemonę (TPP)?

5. Į kurį iš Centro skyrių Jūs kreipėtės?

6. Kur dažniausiai ieškote informacijos apie Centro veiklą bei jo teikiamas paslaugas?

7. (Prie klausimo Nr.6) Kur dar ieškote informacijos apie Centro veiklą?

  1. Ortopedinio skyriaus reab skyriaus Birstone, nes klu nen d
  2. pati esu gydytoja.
  3. Marijompoles miesto ligonineje. niekada nesusidurusi, kai mama dabar sla
  4. ortopediniame skyriuje reabilitacijoje is gydytojos
  5. Buvo operatuoti abu klubai, kai buvau reabiltacijoje
  6. Jei ne draugai, išvis būčiau nieko nežinojusi apie tokį centrą ir daug metų net ir neturėjome vežimėlio. Pasirodo, galima ir daugiau priemonių gauti. Turėtų būti daugiau informacijos suteikiama, o ne patys neįgalieji ar jų tėvai ieškoti. Daugiausiai turėtų soc. darbuotojai tuo užsiimti. Užsienyje jie net į namus ateina ir supažindina tėvus su visomis privilegijomis, pas mus Lietuvoje vos ne slepiama, gal taip taupomi valstybės pinigai.
  7. ir vaziuoju i Kauno skyriu ir pati pasiimu priemones ir nuvezu zmonems su regejimo neglia i Jonava
  8. Ortopedinio skyriuje. Pazymoje buvo nurodytas sitas adresas.
  9. Tik Kauno ortopedinio reabilitacijoje
  10. Klinikose operacija ir Ortopedinio reabilitacijoje
…Daugiau…

8. Kiek kartų lankėtės Centro Kauno skyriuje?

9. Prieš kiek laiko pastarąjį kartą buvote atvykę į Centro Kauno skyrių?

  1. Pries 1 metus
  2. Pries 1 metus
  3. Pries 1 metus
  4. Pries 1 metus
  5. Pries 1 metus
  6. Pries 8 menesius
  7. Pries 3 menesius
  8. Pries 1 metus
  9. Pries 7 menesius
  10. Pries 6 menesius
…Daugiau…

10. Ar Centro Kauno skyriaus darbo laikas Jums yra patogus?

11. Kokiu būdu pateikėte dokumentus?

12. (Prie klausimo Nr.11) Kokiu kitu būdu pateikėte dokumentus?

  1. Iš draugų sužinojau, kad reikia gydytojo siuntimo, gydytoja parašė ir atsivežiau į centrą, neprisimenu kokių dar dokumentų reikėjo, bet viską turėjau.
  2. Sakiu soc rupybos
  3. Sanciu darbuotojai perdave, nes prasiau ir cia nera del ciuzinio. Mes neturime ir isskyrus lovai.

13. Ar Jums pakanka informacijos apie Centro teikiamas paslaugas, apie reikalingų dokumentų pateikimą?

14. Kaip vertinate Jums suteiktas Centro Kauno skyriaus paslaugas nuo 1-blogai iki 10 balų- puikiai?

15. Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?

16. Ar Jus aptarnavęs darbuotojas buvo mandagus ir paslaugus?

17. Kai kreipėtės į Centro Kauno skyriaus darbuotojus, ar pastebėjote abejingumą arba nenorą spręsti klausimų?

18. Kiek laiko užtruko aprūpinimo techninės pagalbos priemone dokumentų priėmimas ir sutarties sudarymas?

19. Užsienio šalyse asmenys, gaunantys techninės pagalbos priemones, padengia simbolinę priemonės kainos dalį. Taip yra ugdomas žmonių atsakingumas ir sąmoningumas, priemonės labiau tausojamos, nėra eilių. Todėl asmuo gali greičiau įsigyti reikiamą priemonę, pasiekiama aukštesnė aptarnavimo kokybė, teikiama daugiau papildomų paslaugų. Ar Jūs sutiktumėte prisidėti finansiškai simboliškai prie priemonės įsigijimo, jei priemonių nebereikėtų laukti eilėje, jei gautumėte papildomas paslaugas bei aukštesnio lygio aptarnavimą?

20. Kokią dalį priemonės įsigijimo išlaidų sutiktumėte padengti?

21. Kokie Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę Techninės pagalbos neįgaliesiems centre?

  1. Tai kad jokiu pageidavimu neturiu, viskas yra normaliai. Vezimelis galetu buti kokybiskesnis. " Puntuko" gamybos. Ten padangos remiasi i apsaugu sonus. Nuolatine i APSAUGAS Trintis ir nuolatinis pasalinis garsas.
  2. Neigalusis su protine negalia.Lovos staliuka gavau is karto. Jeigu neigalusis, tai jam reikia, jis kreipiasi, tai jam turi buti suteiktos visos reikalingos priemones is karto arba per kelias dienas. Lovos laukeme apie metus.
  3. Mazai naudojames, mazai teko susidurti. Nezinai kokiu pasiulymu reikia sakyti. Ir kol viskas kol kas yra gerai.
  4. Kad butu daugiau prienani zmonamu, daugiau pasirinkimo. Daugiau kompensuojamu priemoniu. ar visa laiku priemoniu? kiek laiko reikalinga? Butina grazintu? Jeigu ad pasirinkimo : jeigu bus koderkl nesinaudoti. manau,kad reabilitacjoje daugiau informacija. TURI PATS ZMOGUS ZINOTI KO JAM REIKIA. Ir dabar visiems sakau dabar, kad yra toks skyrius. Zmogus po peracijos: NIEKO NEPASAKO ko jam reikia.. Net pacioje reabiltacijoje: turi zmogus ateiti pas socialine darbuotoja PATS. Ji net nezino,kad atvyko naujas ligonis. O ligone buvo po klubo sanario operacijos ir net vaikscioti negalejo. Taip gaunasi,kad pats turi zinoti ko zmogui reikia. Pati esu gydyrtoja. Susidureme su tokia situacija reabilitacijoje: is kur mums zinoti??? Toks poziuris net pcioje reabiltacijoje. GERIAU BUTU LANKSTINUKAI, kad gydytojas galetu paduoti pacientui.
  5. Pati dirbu gydytoja. Priemoniu atvejis, kai yra NEATIDELIOTINI ATVEJAI. GAL kazkaip REZERVUOTI PRIEMONES ypatingiems sunkiems atvejams. Kada skubiai, pavyzdziui, po insulto, staiga. Tikrai buna zmoniu , kurie perka visa kaina. Reikia, kad butu suteikta galimybe sumokejus dali pinigu 20-30 procentu - kai labai labai reikia. Kiek zmones papasakoja ir skundziasi.
  6. Pageidaudintina, kad butu arciau technine pagalba neigaliesiems. Jau kiek zinau yra Marijamploes skyrius. Dabar esu prekybos centre, atsiustkite zinute Marijampoles skyriaus telefona. Taip pat gal jau reikes ir lovos. Gal zinote kur informacijos kokios lovos buna, kiek kainuoja?
  7. Net nezinau. Pats Kauno skyriuje nesilankiau ir artimieji padejo. Dabar padaves recepta laukiu eileje pasestui.
  8. Dede tik guli ir vos kvepuoja. Viskas jau jam. As laiko neturiu. Nezinau, viskas ten gerai.
  9. Noreciau skuterio. Nesigilinau ka centras gali ir ka gerinti. Viskas gerai vezimeliui. Reiketu vezimelio kitokio. O sitas paprastas vezimelis yra tada, kai tam geros salygos, tai kambaryje ar gerame kieme. O toliau vaziuoti daugiau nei 1 km, tai labai pavargstu. Savo rankomis suku ratus. Netoli vaziuojant- tai tada gerai.Paskambinsiu i Kauno skyriu del skuterio.
  10. Kai kreipemes Alytuje- kol pasieje ilgai reikejo laukti.Zadejo viena diena, atvaziavao po 3-4 dienu. Pats nuvezeme i Alytaus skyriu. Vyriskis pasake: "Ko jus cia atvezete?". Palikau Alytaus skyriuje. Nors nenoromis, bet pats paskui darbuotojas susieke su Vilniumi. Mes skolinomes vezimeli is pazistamu zmoniu. Taip atsitiko, kad butent tada, kai isleido is ligonines, suluzo tas ratas. Paskui kurjeriai atveze i namus, tada buvo gerai. Tik tada,kai jau mes pasiskolinome vezimelei is kitur, tai jau Alytaus skyriaus darbuotojai vezimeli pasiule. Tik tada, kai jau patys gavome, nes alytaus skyriaus darbuotojas nenorejo paskolinti naujo vezimelio, nes naudotu neturi. Jeigu duos nauja vezimeli, tai jau tada bus nenaujas ir niekas nenores imti. Mes gulejome Kauno ortopediniame. mes daugiau ten i nesik ir nezinau ka sakyti. po kambari vazineti - o jeigu lauke- tikrai negali vaziuoti. ligonis atsisako koju proetzavimo, tai tada jau jokios pinigines paramos slaugai, ligononio prieziurai ar transporto islaidoms..
…Daugiau…

22. Koks Jūsų ar atstovaujamo asmens amžius :

23. Lytis:

24. Data:

  1. 2013 05 23(IV)
  2. 2013 05 23(IV, 17:29)
  3. 2013 05 23 ( IV, 15:50val.)
  4. 2013 05 23 ( IV, 14:50val.)
  5. 2013 05 23 ( IV, 14:19val.)
  6. 2013 05 23 ( IV, 13:57val.)
  7. 2013 05 23 ( IV, 13:13val.)
  8. 2013 05 23 ( IV, 12:58val.)
  9. 2013 05 23 ( IV, 12:33val.)
  10. 2013 05 23 ( IV, 11:40val.)
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą