_ Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę Techninės pagalbos neįgaliesiems Šiaulių skyriuje_

TECHNINĖS PAGALBOS NEĮGALIESIEMS CENTRO

PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS (toliau - Centras)

 

ANKETA

 

 

Apie naudojamĄ JUDĖJIMO/regos/klausos TECHNINĖS PAGALBOS PRIEMONĘ bei  

asmenŲ aptarnavimo kokybę  ŠIAULIŲ skyriuje

 

Norėdami pagerinti asmenų aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis bei asmenų aptarnavimo kokybę, maloniai prašome Jus atsakyti į žemiau pateiktus klausimus apie techninės pagalbos priemonę, kuria jūs naudojatės bei Jūsų aprantavimą. Tinkamus atsakymų variantus pažymėkite arba įrašykite savo atsakymo variantą.
Iš anksto dėkojame Jums už atsakymus!

 

_ Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę  Techninės pagalbos neįgaliesiems Šiaulių skyriuje_

1. Kokia priemone šiuo metu naudojatės?

2. (Prie klausimo Nr.1) Kokia kita priemone naudojatės?

  1. stalinis laikrodis
  2. Padidinamasis stiklas- labai gerai tinka. Neaiskiai rusiskai kalbantis termomteras: nesinaudoju.
  3. Grotuvas kalbantis termometras ilgio matuoklis kalb stalinis laikrodis brailio laikrodis telefona kompensavo
  4. Laikrodis kalbantis su metaliniu dirželiu Stalinis laikrodis su žadintuvu ir kalendoriumi
  5. Kūno termometras ( kalbantis) Laikrodis kalbantis su metaliniu dirželiu Skysčio lygio rodytuvas Didinamasis stalinis stiklas su įrenginiu
  6. Kūno termometras ( kalbantis) Skysčio lygio rodytuvas Telefonas.
  7. Skysčio lygio rodytuvas Grotuvas
  8. Grotuva Laikrodis Lygio matuoklis brailio masinele ir brailinio popierius Miniatiurinis grotuvas Nokia telefonas, bet papildomai patys isidiegeme sistema. Kalbanti skaiciavimo masinele, kuria greitai pakeitime, nes sugedo
  9. Laikrodis kalbantis su plastikiniu dirželiu Stalinis laikrodis su žadintuvu ir kalendoriumi Skysčio lygio rodytuvas Ilgio matuoklis
  10. Kalbantis termometras Stalinis laikrodis su žadintuvu ir kalendoriumi Grotuvas Brailio laikrodis
…Daugiau…

3. Ar buvote apmokytas naudotis priemone?

4. Kiek laiko teko laukti eilėje, kol gavote techninės pagalbos priemonę (TPP)?

5. Į kurį iš Centro skyrių Jūs kreipėtės?

6. Kur dažniausiai ieškote informacijos apie Centro veiklą bei jo teikiamas paslaugas?

7. (Prie klausimo Nr.6) Kur dar ieškote informacijos apie Centro veiklą?

  1. Is Luko mokytojos, kuri ateidavo i namus mokyti.
  2. __7___2013-02-12__Esu kuratorius kaip profesionalas buves dailininkas akluju Siauliu bibliotekoje (25 metus destytoju dirbau universitete). Ir su mano diagnoze esu dekingas, kad matau dar siek tiek.
  3. Kai pradejone eiti i pirma klase.
  4. Laikrastis "akiratis" ir kurciuju klubas Siauliuose
  5. Rajone dirba moteris ir palaikome rysius. Ir akluju Kelmes
  6. Is Akluju bibliotekos. O gydytoja nieko mums nepasako.
  7. Esu neigaliju socialines imones "Retenis" vadovas .
  8. Viesoji Istaiga Kelmes akluju ir silpnaregiu draugija
  9. VĮ Kelmes akluju ir silpnaregiu centras
  10. Pazistu skyriaus vedeja, nes eina kartu i sporto kluba. Pasako naujumo.
…Daugiau…

8. Kiek kartų lankėtės Centro skyriuje?

9. Ar Centro skyriaus darbo laikas Jums yra patogus?

10. Kokiu būdu pateikėte dokumentus?

11. (Prie klausimo Nr.10) Kokiu kitu būdu pateikėte dokumentus?

  1. Direktore arba kelmes rajono filialas LAS soc darbuotojas
  2. Kaimynas yra specialistas Vilius kavaliauskas.
  3. Dokumentus pateikė socialinės globos įstaigos įgaliotas asmuo

12. Ar Jums pakanka informacijos apie Centro teikiamas paslaugas, apie reikalingų dokumentų pateikimą?

13. Kaip vertinate Jums suteiktas Centro Šiaulių skyriaus paslaugas nuo 1-blogai iki 10-puikiai?

14. Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?

15. Ar Jus aptarnavęs darbuotojas buvo mandagus ir paslaugus?

16. Kai kreipiatės į Centro darbuotojus, ar susiduriate su abejingumu, nenorėjimu spręsti klausimo?

17. Kiek laiko užtruko aprūpinimo techninės pagalbos priemone dokumentų priėmimas ir sutarties sudarymas?

18. Kokie Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę?

  1. Grotuvai; labai prastos kokybes. Jeigu laikyti kaip eksponata- greitai sugenda. Dvieju metu neistempia, o naudojimo laikas nustatytas 7 metai . Nenuraso. 90Lt kainauoja lazeris ir + darbas. Kainuotu virs simto litu. problema ispresta, nes akluju ir silpnaregiu organizacija nupirko is remeju pinigu.
  2. Esu labai patenkinta visomis paslaugomis. Padeda akluju ir silpnaregiu draugijos ir socialine darbuotoja, ir pirmininke.
  3. Priemoniu kokybe yra pusetina kokybe. Priemonemis kartais dar ir nemoka naudotis ir todel sugenda. Reikia atsargiau. Pavyzdziui, Siauliu akluju bibliotekoje kompaktai surebaluoti, subraizyti. Zmoniu kalte, bet ne bibliotekininkai kalti. O dabar naudojames internete:labiblioteka.elvis.lt Centras dalina pasenusias priemonemis. Dabar yra mp3 skaitmeniniai grotuvai su garsiniu meniu Ir mes jau nusipirke Siauliuose miniaturini grtuva(mp3)200Lt. Naujesnes priemones ne brangesnes.
  4. Priekaistu netureciau reiksti, susisiekiu su pirmininke Kelmes skyriaus Akluju ir silpnaregiu pirmininke. Kol kas tutriu klausima del sugedusio padidinimo stiklo ir skambinsiu Siauliu skyriaus darbuotojams tiesiogiai.
  5. _18_Visos priemones patiko. Patiko ir vaikui. Kol kas viskas gerai veikia. priemones paememe pries metus 2012m. Bendraujame su Joniskio akluju ir silpnaregiu organizacijos pirmininke Ina Sakalauskiene.
  6. Klientu aptarnavimo kokyne ir taip gera ir neaisku kaip butu gerinti. Priemonemis naudojuosi nuo 2008m ir dar tebera patvarios niekas nesuluzo.
  7. _18_ Dabar yra zymiai daugiau priemoniu, bet oficialiai nieko neteikia arba nekompensuoja. Pvyzdziui, nekompensuoja didinamuju stiklu su apsvietimo irenginiu. Bendrauju su Siauliu ir taurages regiono akluju centru, su darbuotoja Inta Skeiviene.
  8. Darbuotojai labai paslaugus. Truko lazdelei detales: is kauno veze specialiai. Aptarnauja puikiai. Isklauso, padeda. Nezinau, bet, jeigu man ko reikia- tai skambinu. Galbut yra informacija, naujausia? ELEKTRONINIU PASTU galetu atsiusti naujoves? Kol as nepaklausiu- tai ir nezinosiu. Jeigu be priemoniu gyvename ir nezinome- tai gal ir nebutina, vadinasi. Labai svarbu,kad turime taktiline lazdele ir telefona kalbanti.
  9. Priemones veikia gerai. Kreipiuosi su klausimais i Kelmes akluju ir silpnaregiu draugijos pirminke Samusiene.
  10. Visks atrodo normaliai, ir priemones ra gerai. Kalbancios svarstykles yra NETIKSLIOS. Paste rodo kitoki svori. 300gramu PAKLAIDA. Pasvereme -svere 2kg, o paste svere 1,7kg. O kalbnatis termometras kalba kaip PAGREITINTAS IRASAS. Labai trukdo suprasti. Senesni laikrodziai buvo geriau. AKS matuokklis taip pat NETIKSLIAI pasako davinius.
…Daugiau…

19. Užsienio šalyse asmenys, gaunantys techninės pagalbos priemones, padengia simbolinę priemonės kainos dalį. Taip yra ugdomas žmonių atsakingumas ir sąmoningumas, priemonės labiau tausojamos, nėra eilių. Todėl asmuo gali greičiau įsigyti reikiamą priemonę, pasiekiama aukštesnė aptarnavimo kokybė, teikiama daugiau papildomų paslaugų. Ar Jūs sutiktumėte prisidėti finansiškai simboliškai prie priemonės įsigijimo, jei priemonių nebereikėtų laukti eilėje, jei gautumėte papildomas paslaugas bei aukštesnio lygio aptarnavimą?

20. Kokią dalį priemonės įsigijimo išlaidų sutiktumėte padengti?

21. Koks Jūsų ar atstovaujamo asmens amžius :

22. Lytis:

23. Data:

  1. 2013-02-14(IV, 15:17val.)
  2. 2013-02-14(IV, 14:43val.)
  3. 2013-02-14(IV, 14:16val.)
  4. 2013-02-14(IV, 13:18val.)
  5. 2013-02-14(IV,12:33val.)
  6. 2013-02-13(IV, 12:10val.)
  7. 2013-02-13(III, 16:17val.)
  8. 2013-02-13(III, 15:28val.)
  9. 2013-02-13(III, 14:27val.)
  10. 2013-02-13(III, 13:53val.)
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą