*** Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę Alytaus skyriuje***

TECHNINĖS PAGALBOS NEĮGALIESIEMS CENTRO

PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS (toliau - Centras)

 

ANKETA

 

 

Apie naudojamĄ JUDĖJIMO/regos/klausos TECHNINĖS PAGALBOS PRIEMONĘ bei  

asmenŲ aptarnavimo kokybę 

 

Norėdami pagerinti asmenų aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis bei asmenų aptarnavimo kokybę, maloniai prašome Jus atsakyti į žemiau pateiktus klausimus apie techninės pagalbos priemonę, kuria jūs naudojatės bei Jūsų aprantavimą. Tinkamus atsakymų variantus pažymėkite arba įrašykite savo atsakymo variantą.
Iš anksto dėkojame Jums už atsakymus!

 

1. Kokia priemone šiuo metu naudojatės?

2. (Prie klausimo Nr.1) Kokia kita priemone naudojatės?

  1. Vaikstyne nepatogi, krentu. Grazinsime greitai. Reiketu vaikstynes su keturiais ratukais.
  2. Pasiskiline is kitu asmenu
  3. tualeto kede
  4. Vaiksciojimo remas, tualeto kede.
  5. Tualetine kede- labai naudinga, nes kaime vienkiemi gyvena.
  6. Ramentus, Keisti du voztuvai, avarija. tarp voztuvu keitimo, nei rankos , dar diabetas. apie 10 metai is ligonines neiseina.
  7. 2012 metais vasario pabaigoje vaikstyne
  8. Vaiksciojimo remas
  9. Lazdos dvi. Senatviniai isdile sanariai.
  10. Paaukstinta tualeto sedyne
…Daugiau…

3. Ar buvote apmokytas naudotis priemone?

4. Kiek laiko teko laukti eilėje, kol gavote techninės pagalbos priemonę (TPP)?

5. Į kurį iš Centro skyrių Jūs kreipėtės?

6. Kur dažniausiai ieškote informacijos apie Centro veiklą bei jo teikiamas paslaugas?

7. (Prie klausimo Nr.6) Kur dar ieškote informacijos apie Centro veiklą?

  1. Mano mano mama guli Slaugoje Siluminiu, tai jau is anksciau suzinojau antri metai .
  2. Seimos gydytojas informavo.
  3. Seimos gydytojas
  4. Asmeniska patirtis. Marijampoles skyrius nepadejo. Tuo metu pasake, kad nera.
  5. Pati nueini i technine pagalba ir suzinai. Alytus kaip kaimas.
  6. Šeimos gydytojas.
  7. 18 paru ligone gulejo Reabilitacijos skyriuje Kudirkos ligonineje ir papasakojo gydytojas reabilitologas ( turbut atvykstantis iš Druskiniku).
  8. Alytaus Kudirkos ligonineje po operacijos apie 5 dienas, paskui Alytaus ligonines slaugos skyriuje 4 menesius. O paskui dar reabilitacijoje 2 savaites.
  9. Siluminiuose 4 menesius po operacijos slaunikalio.
  10. Alytaus Stasio Kudirkos ligonineje, po kelio sanario operacijos apie 1 savaite laiko. Gulejo 1 menesi reabilitacijoje
…Daugiau…

8. Ar Centro skyriaus darbo laikas Jums yra patogus?

9. Kokiu būdu pateikėte dokumentus?

10. (Prie klausimo Nr.9) Kokiu kitu būdu pateikėte dokumentus?

  1. Alytaus ligoninėje, psichiatrijos skyriuje buvoo sutvarkyti dokumentai. (Aut.past.) Ligonei 80metų ir pati niekur daugiau nesilankė.
  2. Veisieju Socialines globos kinezoterapeute.

11. Ar Jums pakanka informacijos apie Centro teikiamas paslaugas, apie reikalingų dokumentų pateikimą?

12. Kaip vertinate Jums suteiktas Centro paslaugas nuo 1-blogai iki 10-puikiai?

13. Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?

14. Ar Jus aptarnavęs darbuotojas buvo mandagus ir paslaugus?

15. Kai kreipiatės į Centro darbuotojus, ar susiduriate su abejingumu, nenorėjimu spręsti klausimo?

16. Kiek laiko užtruko aprūpinimo techninės pagalbos priemone dokumentų priėmimas ir sutarties sudarymas?

17. Kokie Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę?

  1. Mes mateme pasaulyje: buna geresne technika. Pavz.: geresni elektriniai vezimeliai. Tuo paciu metu noreciau pasakyti: jeigu keleivis yra invalidas jau socialinis darbuotojas su ratais ir laukia prie lektuvo. Ir jau veza po skrydzio i SPA proceduroms. Juos pasitinka . Viena karta maciau, kad lauke 8 socialiniai darbuotojai is Vasingtono i Kompenhaga. Jeigu skristu mano tevelis- turbut nebutu suteikta tokia paslauga. Kopenhagoje spa proceduos. Frankfurte. Helskinkyje. Vilniuje nera tokiu pasitikimu su vezimeliai, o apie Kauna- juo labiau. Namiskiai salia eina. O socialiniai darbuotojai taves laukia su vezimeliais. Kopenhagoje is spa vaziuoja. Artimieji ir taip buna apsikrove su tasemis, ir tai buna labai didele pagalba. Nekalbant apie JAV. Labai isvystyta socialine rupyba. JAV ypatingai renkama labdarai pinigai, kad ir po 5 dolerius.
  2. Priemoniu pasirinkimas didesnis kad butu: t.y., kad pasakotu ko yra neigaliems, ka galima gauti, kad patiems nereiketu galvoti, prasyti. O jeigu nepaprasiau - tai ir negalima gauti priemones. Gal darbuotojai daugiau mate ir zino ir lauktumem pasiulymo.
  3. Man tai viskas gerai buvo, viskas patiko. Tik pagal adresa turejau palakstyti, ne s pagal gyvenama vieta nepriklause, bet seimos gydytojas paskui sutvarke ir paskui isisaiskinau. Vaikstyne stipri, reguliuojasi, ir stabziai yra. Gaunu 600 pensijos ir butu sunku prisideti.
  4. Kad galima butu paskeisti priemone i panasia. Dabar gydytoja serga ir negali parasyti paskyrimo kitai vaikstynei. Su sia dvieju ratu vaikstyne ligonei sunku persistumti. Taip pat reikia pakeisti tvarka: 83 metu ligonei- tai gal jau pensininkas? Reikejo vaziuoti dokumento už 100 kilometru i kaima vient tik dell pazymejimo. Reiketu spresti si klausima ministerijos lygiu.
  5. Aut. past. Viduryje pokalbio nutruko rysys. turbut telefonas issikrove.
  6. Galiu pasakyti, kad pageidavimo, pasiulymo neturiu. Linkiu sekmes darbe Ir kad maziau neigaliu. Prisideti prie priemones galima butu, jei tas zmogus turetu pinigu. Reiketu tarpinio atsakymo punkto.
  7. Viena karta , kai buvau, tas mane tenkino. Priemones intensyviai nenaudojame, bet laiko. Reiketu daugiau platinti reklamos apie technines pagalbos centra. Jeigu mamai butu reikeje, buciau mokejes uz priemone, bet kitam pensininkui kiekvienas litas yra svarbus.
  8. Kai kreipiesi,kai ateini pirma karta, is dangaus nukritusi, nezinai ka prasyti,ka daryti, ka gali patys darbuotojai pasiulyti, ka sakyti daryti. Tuomet gydytojui galima butu perduoti koki pazymejima rasyti.
  9. Istaisyti pavardes Buinickiene i Buinickaite. Kazko reikia vaikscioti, nes man atnese rema, kuri reikia perstatineti man. Per sunkus remas, nepakeliu.
  10. Gydytojas turetu zinoti ko reikia ligoniui, jeigu nezino, kad tegu passkambina i centra. ligonis neturetu lakstyti pirmyn atgal. Pasiiulyti ir patarti ligoniui pagal diagnozei. Aptarnavimas vyko labai sklandziai, kad reikejo laukti vaikstynes iki menesio. Tikrai reikejo is karto. Buvome pasiskoline. Reikatu daugiau priemoniu. Galima butu prisideti prie mokejimo uz priemones, jeigu butu aukstesnis pragyvenimo lygis.
…Daugiau…

18. Užsienio šalyse asmenys, gaunantys techninės pagalbos priemones, padengia simbolinę priemonės kainos dalį. Taip yra ugdomas žmonių atsakingumas ir sąmoningumas, priemonės labiau tausojamos, nėra eilių. Todėl asmuo gali greičiau įsigyti reikiamą priemonę, pasiekiama aukštesnė aptarnavimo kokybė, teikiama daugiau papildomų paslaugų. Ar Jūs sutiktumėte prisidėti finansiškai simboliškai prie priemonės įsigijimo, jei priemonių nebereikėtų laukti eilėje, jei gautumėte papildomas paslaugas bei aukštesnio lygio aptarnavimą?

19. Kokią dalį priemonės įsigijimo išlaidų sutiktumėte padengti?

20. Koks Jūsų ar atstovaujamo asmens amžius :

21. Lytis:

22. Data:

  1. 2013 01 30(III, 11:08val.)
  2. 2013 01 30(III, 10:26val.)
  3. 2013 01 30(III, 09:53val.)
  4. 2013 01 29(II, 16:13val.)
  5. 2013 01 29(II, 14:28val.)
  6. 2013 01 29(II, 14:42val.)
  7. 2013 01 29(II, 14:02val.)
  8. 2013 01 28(I, 16:14val.)
  9. 2013 01 28(I, 15:32val.)
  10. 2013 01 28(I,14:57val.)
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą