_ _ _ Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę Techninės pagalbos neįgaliesiems Panevėžio skyriuje_ _ _

TECHNINĖS PAGALBOS NEĮGALIESIEMS CENTRO

PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS (toliau - Centras)

 

ANKETA

 

 

Apie naudojamĄ JUDĖJIMO/regos/klausos TECHNINĖS PAGALBOS PRIEMONĘ bei  

asmenŲ aptarnavimo kokybę  Panevėžio skyriuje

 

Norėdami pagerinti asmenų aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis bei asmenų aptarnavimo kokybę, maloniai prašome Jus atsakyti į žemiau pateiktus klausimus apie techninės pagalbos priemonę, kuria jūs naudojatės bei Jūsų aprantavimą. Tinkamus atsakymų variantus pažymėkite arba įrašykite savo atsakymo variantą.
Iš anksto dėkojame Jums už atsakymus!

 

_ _ _ Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę  Techninės pagalbos neįgaliesiems Panevėžio skyriuje_ _ _

1. Kokia priemone šiuo metu naudojatės?

2. (Prie klausimo Nr.1) Kokia kita priemone naudojatės?

  1. Aktyvaus tipo vezimelis
  2. FM sistema zadintuvas su vibruojancia pagalvele veikia labai gerai.
  3. Vibruojantis žadintuvas Durų skambučio rodytuvas
  4. vibruojantis zadintuvas
  5. Padid stiklas Kalbantis termometras- ir paklaidos dideles, ir genda
  6. Kalbantis termometras- kol kas veikia apie 1 metus laiko. Grotuvas
  7. Grotuvas kalbantis stalinis laikrodis
  8. Didinamasis stalinis stiklas su įrenginiu stikla su lempute Kalbantis termometras neveikia, nes baigesi baterija.
  9. Didinamasis stiklas be apšvietimo
  10. Didinamasis stiklas su apšvietimu ( 10x)) - juo neimanoma naudotis. Ilgai laukiau. Noreciau pakeisti, bet musu Rokiskio akluju ir silpnaregiu draugijos pirmininke labai uzsiemusi.
…Daugiau…

3. Ar buvote apmokytas naudotis priemone?

4. Kiek laiko teko laukti eilėje, kol gavote techninės pagalbos priemonę (TPP)?

5. Į kurį iš Centro skyrių Jūs kreipėtės?

6. Kur dažniausiai ieškote informacijos apie Centro veiklą bei jo teikiamas paslaugas?

7. (Prie klausimo Nr.6) Kur dar ieškote informacijos apie Centro veiklą?

  1. seminarai ir susitikimai su tpnc darbuotojai
  2. Radijas
  3. Nieko nezinau, Panevezio akluju kombinatas bankrutavo. Niekas nieko nepranesa. Beviltiskas skambinimas- yra savi gimines, savi draugai.
  4. Per radija
  5. Tiesiogiai einu i skyriu ir teiraujuosi i( Nemuno g. 15)
  6. Panevezio akluju ir silpnaregiu centre suzinau visa informacija. paaiskina darbuotoja Neringa. as nematau ir nebendrauju su nieku. kur reikia nuveza sunus, kai gali. ir jis vargsas po sirdies operacijos.
  7. Suzinojau visai atsitiktinai
  8. Panevezio akluju ir silpnaregio draugija
  9. Nueinu ir pasiteirauju i Panevezio skyriu.
  10. Santariskiu reabilitacijos skyriuje, Palangos reabilitacineje ligonineje
…Daugiau…

8. Kiek kartų lankėtės Centro Panevėžio skyriuje?

9. Prieš kiek laiko buvote atvykę į Centro Panevėžio skyrių?

  1. Pries 5 menesius apytiksliai
  2. Pries 3 menesius apytiksliai
  3. Pries 8 menesius
  4. Pries 3 menesius apytiksliai
  5. Pries apytsl 4 men
  6. pries 1 metus
  7. -
  8. Pries 1metus ir truputi daugiau
  9. Pries 6 menesius
  10. -
…Daugiau…

10. Ar Centro Panevėžio skyriaus darbo laikas Jums yra patogus?

11. Kokiu būdu pateikėte dokumentus?

12. (Prie klausimo Nr.10) Kokiu kitu būdu pateikėte dokumentus?

    13. Ar Jums pakanka informacijos apie Centro teikiamas paslaugas, apie reikalingų dokumentų pateikimą?

    14. Kaip vertinate Jums suteiktas Centro Panevėžio skyriaus paslaugas nuo 1-blogai iki 10 balų- puikiai?

    15. Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?

    16. Ar Jus aptarnavęs darbuotojas buvo mandagus ir paslaugus?

    17. Kai kreipėtės į Centro Panevėžio skyriaus darbuotojus, ar pastebėjote abejingumą arba nenorą spręsti klausimų?

    18. Kiek laiko užtruko aprūpinimo techninės pagalbos priemone dokumentų priėmimas ir sutarties sudarymas?

    19. Užsienio šalyse asmenys, gaunantys techninės pagalbos priemones, padengia simbolinę priemonės kainos dalį. Taip yra ugdomas žmonių atsakingumas ir sąmoningumas, priemonės labiau tausojamos, nėra eilių. Todėl asmuo gali greičiau įsigyti reikiamą priemonę, pasiekiama aukštesnė aptarnavimo kokybė, teikiama daugiau papildomų paslaugų. Ar Jūs sutiktumėte prisidėti finansiškai simboliškai prie priemonės įsigijimo, jei priemonių nebereikėtų laukti eilėje, jei gautumėte papildomas paslaugas bei aukštesnio lygio aptarnavimą?

    20. Kokią dalį priemonės įsigijimo išlaidų sutiktumėte padengti?

    21. Kokie Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę Centro Panevėžio skyriuje?

    1. Priemone aktyvaus tipo vezimelis veikia, negenda. Maloniai paaiskino, ir viskas gerai.
    2. Likau patenkinta Panevezio(nemuno g. 15-2) skyriaus paslaugomis. Vibruojanti pagalvele nesinaudojome, tai negaliu apie jos kokybe, nes mamos sveikata pablogejo (81m). Svieciantis laikiodis is pradziu veike, bet paskui juo taip pat nesinaudojome. Darbuotoja- labai maloni moteris ir labai gerai aptarnauja.
    3. Vibruojanti pagalvele neteisingai rode 2 valandu paklaida.Nuveziau atgal ir pakeite be jokiu problema. Sedejau pora valandu. kalbantis termometras ir brailio rankinis laikrodis, Nebeveikia jau termometras. Ir Brailio laikrodis greitai sugedo. Mazai naudotas, bet sugedo. Ir stovi. 1 metu neistempe. Pasvalio akluju draugija padeda del to kito kurciojo berniuko. Priemones turetu buti lietuviskai. Nors kitas vyresnis vaikas anglu supranta.
    4. INFORMACIJOS STOKA. Ar telefonu- tegu paraso sms: kas gauta, kokie pasiulymai. BUTINAI kuo daugiau ir per televizija. Jau yra kurciuju TV, bet tegu ir isijungia ir i kitas programas. Zmonems, kurie daznai pergyvena, kad be vertejo nesupras. Ir dar: pasidomekite kaip uzsienyje. Kokie uzimtumai, kaip su darbu, kaip parduotuvves, Kokia integracija uzsienyje. Policija: kad jie moketu gestu kalba. Danijoje oro uoste su policininkuu susikalbejo gestai. Kulturinis uzimtumas. Vadovavimas: nieko nebeveikia. Panevezio reabilitacijos kurcijuju klubas( gelezinkelio 2.) Ten is to klubo - jokios veiklos. Viska patys susiorganizavome. Ir mes jiems net mokesti mokame.
    5. Mums mazai teko lankytis( viena karta ) gavome kompensacija uz mobilu telefona, ir nieko mums nereikejo. Nokia telefonas buvo sugedes. Ir nesinaudojame. Garsas nutolsta. is pradziu gerai girdisi, paskui, jau nesigirdi. Garso niekas nemokejo pataisyti ir padetas naujas telefonas ant lentynos. Net ir Vilniuje buvome nuveze. O galiojimo laikas 7 metai.Paeme ta telefona pries1metus.
    6. kalbantis laikrodis elektroninis nepatvarus: ar dregmes, ar kas nors- is naujo nustatyti reikia. Nematanti moteriske atnese, kad mes nustatytume. Bedu buvo. Labai dziaugiames, kad grotuvai su USB lizdai. Galima informacija perkelti tiesiai is laikmenos. Pernai dirbo darbuotojas Panevezio skyriuje, kuris kol surado priemones, kol pilde - labai nuobodziai ir ilgai vyko darbas. Sergangantys cukriniu diabetu labai praso cukraus kiekio matuoklio KALBANčio Kainuoja 165Lt. Labai ieskome , bet NOKIAC5 NOKIAE5 nebegaminami.Jau vasara si informacija tokia buvo. Brangesnes priemones: nesiojamas elektroninis priemones kompensuojamas TIK besimokantiems. Moketi nors 2000-3000 Lt kainuoja. Juk ir parduotuveje, ir banke, ir namuose. Ka su jais daryti, niekam nereikalingi: guli ant lentynos ir kalbantys termometrai, ir elektoniniai laikrodziai.
    7. Labai truksta kokybes. Sutikciau prisideti prie priemones, jeigu butu kokybe. Truksta ir paciu priemoniu. 30metu narys ir ankciau buvo didesnis pasirinikmas, lengviiau zmones gaudavo priemomes. Pries 15-20 metu buvo zymiai daugiau priemoniu O dabar, reikia eiti per gydytojus ir tai didele kliutis zmonems, daugiau reikia vaikscioti zmonems. As kaip Kupiskio akluju ir silpnaregiu pirminkas galejau dalinti. Jokiu daktaru nereikejo, jokiu pristatymu. Labai reikia visur vaikscioti. Kad lengviau zmones pasiektu , kad nereiketu gydytoju ir, kad isigyti lengviau, supaprastinti. Labai prasta kokybe priemoniu.
    8. Nelabai daug lankemes, nelabai turime pasiulymu. Priemones veikia.
    9. Pries kelis metus, tai reikejo labai Ilgiau laukti. Pora metu laukeme. Seniau didelis buvo trukumas 2007-2008-2009metais. Dabar, neseniai kaip buvau, tai sugedusia padidinimo lempa pakeite greitai. Kalbantis kuno termometras- labai nepatvarus. Kalbancios svarstykles- truksta tikslumo. Kokybe turetu buti tikrai geresne. Kalbancios- tai yra gerai, bet netiksliai pasako svori.
    10. Pakankamai aprumina mane Pasvalio akluju ir silpnaregiu draugijos pirmininke viska padeda ir nenoreciau vaziuoti i Panevezio skyriu, ka reikia, nes pati esu neigali. Mes labai draugaujame. Renkames Pasvalio akluju ir silpnaregiu susirinkime ir pasidaliname informacija. Pirmininke Rasa Rimkunaite
    …Daugiau…

    22. Koks Jūsų ar atstovaujamo asmens amžius :

    23. Lytis:

    24. Data:

    1. 2013 02 28(IV, 16:03val.)
    2. 2013 02 28(IV, 14:46val.)
    3. 2013 02 28(IV, 13:05val.)
    4. 2013 02 28(IV, 11:46VAL.)
    5. 2013 02 28(IV, 11:00val.)
    6. 2013 02 28(IV, 08:29)
    7. 2013 02 27(III, 15:45val.)
    8. 2013 02 27(III, 15:18val.)
    9. 2013 02 27(III, 14:51val)
    10. 2013 02 27(III, 14:26val.)
    …Daugiau…
    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą