......... Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę Techninės pagalbos neįgaliesiems Telšių skyriuje .........

TECHNINĖS PAGALBOS NEĮGALIESIEMS CENTRO

PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS (toliau - Centras)

 

ANKETA

 

 

Apie naudojamĄ JUDĖJIMO/regos/klausos TECHNINĖS PAGALBOS PRIEMONĘ bei  

asmenŲ aptarnavimo kokybę  telšių skyriuje

 

Norėdami pagerinti asmenų aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis bei asmenų aptarnavimo kokybę, maloniai prašome Jus atsakyti į žemiau pateiktus klausimus apie techninės pagalbos priemonę, kuria jūs naudojatės bei Jūsų aprantavimą. Tinkamus atsakymų variantus pažymėkite arba įrašykite savo atsakymo variantą.
Iš anksto dėkojame Jums už atsakymus!

 

......... Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę  Techninės pagalbos neįgaliesiems  Telšių skyriuje .........

1. Kokia priemone šiuo metu naudojatės?

2. (Prie klausimo Nr.1) Kokia kita priemone naudojatės?

  1. Lovu detaliu komplektas
  2. lazdele,kuria jau grazinau.
  3. Lazda, kuria nisipirkome patys
  4. Vonia
  5. Vonia
  6. Griebimo priemonė
  7. Vaiksciojimo remas
  8. Vaiksciojimo remas.
  9. Vaiksciojimo remas
  10. Remas ir lazdas
…Daugiau…

3. Ar buvote apmokytas naudotis priemone?

4. Kiek laiko teko laukti eilėje, kol gavote techninės pagalbos priemonę (TPP)?

5. Į kurį iš Centro skyrių Jūs kreipėtės?

6. Kur dažniausiai ieškote informacijos apie Centro veiklą bei jo teikiamas paslaugas?

7. (Prie klausimo Nr.6) Kur dar ieškote informacijos apie Centro veiklą?

  1. Tik buvo skambinama i kelias istaigas, buvau vos paeidamas po operacijos ir Raudonajame kryziuje, ir "Pirmajame zingsnyje". Niekas nezinojo. Paskambinau i Soc. rupyba. Is trecio karto tik pavyko suzinoti lyg uzuomina, kad galbut ten, tame skyriuje bus ramentu.
  2. Pro sali eidama Zalioji gatve pamaciau, kad tokia istaiga ir uzejau pasidometi, bet vis tiek nieko neiseina.
  3. Telsiu ligonines reabilitacijoje po kelio sanario operacijos pasake kur kreiptis.
  4. Pati esu medike ir, kai reikedavo suzinoti, tai atvaziuodavo i pati centra, Telsiu skyriu ir pasiklausdavau, bet jau dabar ligonio bukle pablogejo, tai jau nebesiteiraujame. Tik dar reikes nuvaziuoti priemones grazinti, nes istisai ligonis guli.
  5. Telsiu apskrities ligonineje
  6. Pati dirbu ligonineje
  7. Ligonineje
  8. Esame seimohje dvi dartbuiot masac ir sci fsrabs masKlaipedos universites
  9. I pati Telsiu skyriu nueinu ir suzinau.
  10. Telsiu ligonines reabilitacijos skyriuje.
…Daugiau…

8. Kiek kartų lankėtės Centro Telšių skyriuje?

9. Prieš kiek laiko pastarąjį kartą buvote atvykę į Centro Telšių skyrių?

  1. Pries 7 menesius
  2. Pries 1 metus
  3. Pries 6 menesius
  4. Pries 1 metus
  5. Pries 5 menesius
  6. Pries 5 menesius
  7. Pries 1 metus
  8. Pries 1 metus
  9. Pries 6 menesius
  10. Pries 4 menesius
…Daugiau…

10. Ar Centro Telšių skyriaus darbo laikas Jums yra patogus?

11. Kokiu būdu pateikėte dokumentus?

12. (Prie klausimo Nr.10) Kokiu kitu būdu pateikėte dokumentus?

    13. Ar Jums pakanka informacijos apie Centro teikiamas paslaugas, apie reikalingų dokumentų pateikimą?

    14. Kaip vertinate Jums suteiktas Centro Telšių skyriaus paslaugas nuo 1-blogai iki 10 balų- puikiai?

    15. Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?

    16. Ar Jus aptarnavęs darbuotojas buvo mandagus ir paslaugus?

    17. Kai kreipėtės į Centro Telšių skyriaus darbuotojus, ar pastebėjote abejingumą arba nenorą spręsti klausimų?

    18. Kiek laiko užtruko aprūpinimo techninės pagalbos priemone dokumentų priėmimas ir sutarties sudarymas?

    19. Užsienio šalyse asmenys, gaunantys techninės pagalbos priemones, padengia simbolinę priemonės kainos dalį. Taip yra ugdomas žmonių atsakingumas ir sąmoningumas, priemonės labiau tausojamos, nėra eilių. Todėl asmuo gali greičiau įsigyti reikiamą priemonę, pasiekiama aukštesnė aptarnavimo kokybė, teikiama daugiau papildomų paslaugų. Ar Jūs sutiktumėte prisidėti finansiškai simboliškai prie priemonės įsigijimo, jei priemonių nebereikėtų laukti eilėje, jei gautumėte papildomas paslaugas bei aukštesnio lygio aptarnavimą?

    20. Kokią dalį priemonės įsigijimo išlaidų sutiktumėte padengti?

    21. Kokie Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę Centro Telšių skyriuje?

    1. Du sykius buvome ir nieko negaliu pasakyti. Universalus vezimelis nepatogus. Butu geriau, kad elekriniai vezimeliai butu nemokami arba prieinamesni. Tik uz elektrinius vezimelius reikia daug moketi. Lovos negavone dar, sake, kad link vasaros turetu buti. Sake, kad paskambins.
    2. Nezinau. Kokybiski ramentai. Antagaliu per du metus dar nekeiciau, tik kambaryje naudoju. Jeigu lauke vaiksciociau, tai tada antgaliai nudiltu greiciau. Apie informacijos trukuma: suzinai per velai, kai jau nebereikia. Pavyzdziui, del butu: informuoja tada, kai butas skirtas- nepritaikyta prie neigaliojo buities. Man skyre socialini busta 4 tame aukste.Ten uzlipti negaliu. Prasiau, kad pakeistu, ir jau NIEKAS NIEKO NEPAKEITE.Eik i prieglauda gyventi.
    3. Pastabu neturiu, bet Telsiu skyriui ir sudekinga padaryti: kad butu lengvesnis priejimas, pavyzdziui, prie nuolaidu neigaliesiems paskolas imant. Taip pat ivairiu buitiniu patogumu laibai truksta.Telsiuose atsidureme baisioje situacijoje 21-ajame amziuje: Roziu gatve nera kanalizacijos. Ir visas issigelbejimas yra naktipuodzio kedute ir tai yra MIESTO CENTRE. Pedagogas esu, tai grizau pas tevelius, bet jie patys nehgali susitvarkyti. O tie, kurie buvo nueje- tai niekas nereaguoja. Puse gatves yra be kanalizacijos.
    4. Dabar kol kas gerai, bet, jeigu sunkesne situacija, jau noreciau KONKRETUMO, aiskumo, greitesnio aptarnavomo, kad maziau reiketu laukti priemones, kad nereiketu laukti eilese. Kol kas mame ir taip tenkina esanti padetis. Jau metus laiko naudojames vezimeliu ir paaukstinta tualeto sedyne. Kai reikes, tada pradesiu dometis elektriniu vezimeliu, bet kol mus tenkina tas, kas yra.
    5. Turejo buti pazyma A-27, o chirurgo pazyma netiko. Gerai, kad kiseneje turejau ir ta a-27 forma. As net demesio neatkreipiau, kad ten butent ta a-27 forma. Chirurgas buvo israses pazyma, kad reikalingi du ramentai pooperaciniam periodui. Buvo desinio kelio raiscii truke, ir meniskas trukes dviejuose vitose. Is centro puses: gal apsidraudimas. Suprantu ta moteri darbuotoja, bet juo labiau, kad tai buvo schirurgo pazyma. Tui buti akivaizdu: zmogus nepaeina, bet vis tiek reikejo butinai a-27 forma. AR JUS LOGISKAI REIKALAUJATE??? Jeigu chirurgas parase, kad tam zmogeliui reikalingi ramentai?!!??? O taip maloniai aptarnavo- nuostatos taisykles yra ir darbuotoja jas vykdo. Dar buvo priesistore. Nuejau pas chirurga (Klaipedoje operacija buvo padaryta). Pamate, kad atejau be ramentu. O kur man juos gauti? Ir chirurgas nezinojo kad toks centra yra. Parase, kad reikalingi 2 ramentai pooperaciniam periodui. Paskambinau i Soc rupyba, ten is trecio skambucio pasake, kad galbut yra kazkoks skyrius, kur galim agauti ramentus. Nuejau i Raudonaji kriziu- ten jau seniai tuo neuzsiima. Isivaizduojate: parduotuveje neturejo "Pirmasis zingsnis".Sake, kad tures davaites pabaigoje. O ka man daryti visa savaite po operacijos? Tada paskambinau i soc. rupyba :"Pabandykite ten." Ir prisiminiau, kad pats vaziavau pro sali, tai netycia pastebejau. Su skaudancia koja turejau vaikscioti, vazineti po kelias istaigas. Butina, kad visi zinotu, kad gydytojai zinotu, kad kur gauti priemone po operacijos. Pas mus tarp ministeriju NERA RYSIO. Ten kur susijes su zmogaus sveikata: infomacijos. Soc. rupyba turetu palaikyti rysi su gydymo istaigomis, kad chirurgai zinotu, kur nusiusti zmogu priemoniu po operacijos. TEGU BUNA MATOMI !!!!... O ne tada,kada, kai sugrisiu i namus po operacijos ir jau tada ieskosiu kur gauti ramentu. Giminaitis paliudijo, kad su ramentais buvo labai panasi situacija Vilniuje.
    6. Neturiu nuomones. Lazdele mazai naudojosi. Ir lazdele grazinau. O paskui negalejo vaikscioti ir lazdele nepadejo. Ligonineje isgulejo visa menesi. Ligonineje nieko negalejo padeti.
    7. Nemoku pasakyti. Vienpusio valdymo vezimelis- labai prastas. Tas, kuris vaziuoja tuo vezimeliu- tiesiog sukasi vienoje vietoje. Ligonio viena sveika ranka. Atsisedau as pati. Esu sveika, bet irgi nepavaziuoju su tuo vezimelius. Sis vezimelis skirtas tikrai ne vienos rankos valdymui. Reikia tobulinti. Taip norejau padeti jam, bet neisejo. Labai nusivyliau.
    8. Tiesiog viskas yra prieinama, su vezimeliu galima privaziuoti. Daugiau niekio nepasakysiu. Turime priemones : vonia, kedute. Taip pat turime ir vezimeli "Puntuko" labai gera kokybe. Daug metu naudojomes. Vaikas auga ir pakeiciame pagal vaiko matmenis ir kokybe esame labai patenkinti, nors kitu firmu neteko naudotis. Kitos firmos nepasiulo butent aktyvaus tipo.
    9. Nezinau. Ka papraseme, ta gavome is karto. Ko daugiau noreti. Tik tie vezimelio rankenu apdangalai, kur pasideda rankas labai greitai suplyso. Suplyso po 4-5 menesiu po lapkricio menesio, kai pasiememe vezimeli. Galetu buti patvaresnes vezimelio rankenos.
    10. Siaip kol kas nezinau, Mums papuole, kad nebuvo vieno darbuotojo. Ir buvo viena moteris darbuotoja. Jeigu butu vienas zmogus, ir, jeigu daugiau lauktu neigaliuju, tai ilgiau aptarnautu. Aplinka jauki. Mums buvo patogu privaziuoti, nebuvo nei zmoniu, nei masinu, buvo patogu. Priemones ramentai buvo nauji ir gerai tarnauja. Kol kas antgaliai laiko. Po operacijos 6 menesiai ir vaiksto su ramentais 4 menesius ir kol kas gerai laiko.
    …Daugiau…

    22. Koks Jūsų ar atstovaujamo asmens amžius :

    23. Lytis:

    24. Data:

    1. 2013 04 02(08:39val.)
    2. 2013 03 29(penktadienis, 10:11val.)
    3. 2013 03 29(penktadienis, 09:43val.)
    4. 2013 03 28(ketvirtadienis, 09:02val.)
    5. 2013 03 28(ketvirtadienis, 16:04val.)
    6. 2013 03 28(ketvirtadienis, 15:24val.)
    7. 2013 03 28(ketvirtadienis, 14:50val.)
    8. 2013 03 28(ketvirtadienis, 14:14val.)
    9. 2013 03 28(ketvirtadienis, 13:51val.)
    10. 2013 03 28(ketvirtadienis, 12:41val.)
    …Daugiau…
    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą