"ANKSTYVOJO AMŽIAUS VAIKŲ KALBINIS UGDYMAS PASAKOMIS"

Sveiki, esu Viktorija ir studijuoju vaikystės pedagogiką, „Marijampolės kolegijoje“. Ši apklausa skirta mano baigiamajam darbui, kuriame tiriu ankstyvojo amžiaus vaikų kalbinių gebėjimų ugdymą pasakomis. Jūsų nuomonė man yra labai svarbi! Visi jūsų atsakymau bus anonimiški ir naudojami tik moksliniams tikslams.

Dėkoju už dalyvavimą!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kaip dažnai įtraukiate pasakas į savo veiklas ar užsiėmimų planus kalbiniam ugdymui?

2. Kokias naudas matote naudojant pasakas, ankstyvojo amžiaus vaikų kalbiniam ugdymui?

3. Kaip skatinate vaikų įsitraukimą į pasakų sekimo ar interpretavimo procesą?

4. Kaip jūs vertinate pasakų naudą ankstyvojo amžiaus vaikų kalbiniam ugdymui?

5. Kokius specialius metodus, taikote siekdami įtraukti ankstyvojo amžiaus vaikus į pasakų sekimą procesą?

6. Kaip vertinate pasakų vaidmenų vaidinimo ar pasakų kūrimo veiklą kaip kalbinio ugdymo įrankį ankstyvojo amžiaus vaikams?

7. Kaip skatinate vaikų kūrybiškumą ir vaizduotę naudodami pasakas ankstyvojo amžiaus vaikų kalbiniam ugdymui?

8. Koks jūsų požiūris į tradicinių pasakų moralinius pamokymus ir jų poveikį vaikų vertybių formavimuisi?

9. Kokias pasakas jūs skaitote dažniausiai?

10. Kokius pokyčius esate pastebėją vaiko kalbos įgūdžiuose, kurie galimai būtų susiję su pasakų sekimu ar pasakojimu?

11. Jūsų lytis?

12. Jūsų amžius?

13. Jūsų darbo patirtis?