"Aeroball" rinkos tyrimas

Sveiki,

šią anketą parengė Vilniaus universiteto verslo informacijos vadybos studentai. Tyrimo tikslas išsiaiškinti potencialių klientų charakteristikas.  Anekta yra anoniminė. Atsakymai bus panaudoti tik mokymosi tikslams.

‚Aeroball” - revoliucingas oro valytuvas, įnešantis naujovių į gyvenamąją erdvę. Tai maži burbuliukai, kurie sklando ore, jį filtruodami. Be valymo, „Aeroball“ orui gali suteikti ir norimą aromatą. Šis oro valytuvas yra įkvėptas gamtos ir panašus į jonvabalį, nes spindintis sferos kiautas dienos metu sugeria šviesą, kurią  spinduliuoja naktį.

Dėkojame už Jūsų atsakymus.

"Aeroball" rinkos tyrimas
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar Jums svarbi švara bei gaivus oras namuose? ✪

2. Ar naudojate oro filtrus? ✪

3. Ar naudojate oro gaiviklius? ✪

4. Ar įsigytumėte „Aeroball“ (rutuliukus, kurie „kabo ore“, valo orą bei skleidžia gaivų kvapą)? ✪

5. Dėl kokių priežasčių įsigytumėte „ Aeroball“?

6. Už kokią kainą įsigytumėte „Aeroballs“ (vienoje pakuotėje 8 kamuoliukai, galiojimo laikas nuo dviejų savaičių iki mėnesio)

7. Ar perkate ekologiškus produktus, prietaisus? ✪

8. Ar įsigyjate naujas, neseniai rinkoje pasirodžiusias prekes, kurios yra modernios, inovatyvios?

9. Ar apsiperkate internetinėse parduotuvėse? ✪

10. Kokios reklamos priemonės Jums priimtiniausios? ✪

11. Kokiose internetinėse svetainėse, puslapiuose dažniausiai lankotes? ✪

12. Ar laikote namie kokį nors augintinį? ✪

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius:  ✪

Jūsų šeimyninė padėtis: ✪

Jūsų gyvenamoji vieta: ✪

Jūsų pajamos: ✪

Jūsų išsilavinimas: ✪