! ! A sokirujanti, neetiska reklama.
Rasau diplomini darba.
Anketods tikslas suzinoti
sokiruojancios reklamos
poveiki
1. Jūsų amžius
2. Jūsų lytis
3 Ar pasitikite reklama?
4. Į kokias reklamos priemones labiausiai atkreipiate dėmesį?
5. Kokiose, jūsų nuomone, reklamos priemonese dažniausiai pasitaiko šokiruojanti reklama?
6. Ar atkreipiate dėmėsį į šokiruojančią reklamą?
7. Kaip veikia šokiruojančios reklamos jus ir jūsų šeimos narius?
8. Kaip šokiruojančios reklamos, jūsų nuomone, veikia mažamečius vaikus?
- neigiamai, nes mazi vaikai kartoja tai ka mato.
- manau, jie tiesiog neatkreipia demesio i pacia reklama kaip suauge zmones ir isvada - neveikia. nebent paauglius.=]
- blogai
- reikia vaiku paklausti kokias jiems emocijas suteikia tam tikri matyti vaizdai ar girdeti zodziai.
- neigiamai
- Neigiamai.
- gali pakenkti ju pischikai, kadangi formuojasi pasaulio suvokimas
- neveikia, nes ji yra jiems nepasiekiama dažniausiai
- gasdina
- neigiamai
9. Kokias jums emocijas kelia šokiruojanti reklama?
10. Ar reikia drausti šokiruojančią reklamą? Pakomentuokite savo atsakyma.
- taip reikia, nes tai sukelia neigiamas emocijas.
- reikia, nes tai labai veikia pauglius
- ne, kuo daugiau naujoviu, tuo idomiau..kuo daugiau intrigos, soko, ironijos ir sarkazmo, tuo geriau.. ir tuo pliusas - labiau atkreipiamas demesys, labiau isigilinama.
- zinoma, ypac vaiku atzvilgiu
- reklama neturi pazeisti istatymu ir nustatytostvarkos, tad jei ji sokiruoja ar vienaip ar kitaip yra neetiska ja reiktu drausti.
- parasykite ka reiskia "sokiruojanti reklama", ar kaip jus ja traktuojate savo darbo atzvilgiu. reikia ne drausti bet riboti
- Ne, nes motyvuoja pirkti.
- ne, jei tai neturi zalojancio poveikio vaikams
- Taip, tradicinėse medijose
- teigiamai sokiruojanciu, idomiu - taip