! ! A sokirujanti, neetiska reklama.

Rasau diplomini darba. Anketods tikslas suzinoti sokiruojancios reklamos poveiki

1. Jūsų amžius

2. Jūsų lytis

3 Ar pasitikite reklama?

4. Į kokias reklamos priemones labiausiai atkreipiate dėmesį?

5. Kokiose, jūsų nuomone, reklamos priemonese dažniausiai pasitaiko šokiruojanti reklama?

6. Ar atkreipiate dėmėsį į šokiruojančią reklamą?

7. Kaip veikia šokiruojančios reklamos jus ir jūsų šeimos narius?

8. Kaip šokiruojančios reklamos, jūsų nuomone, veikia mažamečius vaikus?

  1. neigiamai, nes mazi vaikai kartoja tai ka mato.
  2. manau, jie tiesiog neatkreipia demesio i pacia reklama kaip suauge zmones ir isvada - neveikia. nebent paauglius.=]
  3. blogai
  4. reikia vaiku paklausti kokias jiems emocijas suteikia tam tikri matyti vaizdai ar girdeti zodziai.
  5. neigiamai
  6. Neigiamai.
  7. gali pakenkti ju pischikai, kadangi formuojasi pasaulio suvokimas
  8. neveikia, nes ji yra jiems nepasiekiama dažniausiai
  9. gasdina
  10. neigiamai
…Daugiau…

9. Kokias jums emocijas kelia šokiruojanti reklama?

10. Ar reikia drausti šokiruojančią reklamą? Pakomentuokite savo atsakyma.

  1. taip reikia, nes tai sukelia neigiamas emocijas.
  2. reikia, nes tai labai veikia pauglius
  3. ne, kuo daugiau naujoviu, tuo idomiau..kuo daugiau intrigos, soko, ironijos ir sarkazmo, tuo geriau.. ir tuo pliusas - labiau atkreipiamas demesys, labiau isigilinama.
  4. zinoma, ypac vaiku atzvilgiu
  5. reklama neturi pazeisti istatymu ir nustatytostvarkos, tad jei ji sokiruoja ar vienaip ar kitaip yra neetiska ja reiktu drausti.
  6. parasykite ka reiskia "sokiruojanti reklama", ar kaip jus ja traktuojate savo darbo atzvilgiu. reikia ne drausti bet riboti
  7. Ne, nes motyvuoja pirkti.
  8. ne, jei tai neturi zalojancio poveikio vaikams
  9. Taip, tradicinėse medijose
  10. teigiamai sokiruojanciu, idomiu - taip
…Daugiau…

11. Ar žinote kas gina vartotojo, o kas reklamdavio teises?

12. Ar žinote kur galėtumėte pasiskųsti dėl neetiškos reklamos skleidimo?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą