Pedagogų bendravimas su ikimokyklinio amžiaus vaikais, turinčiais kalbos ir komunikacijos sutrikimų

Kokius būdus ir metodus naudojate kokybiškesniam bendravimui, su ikimokyklinio amžiaus vaikais, turinčiais ir kalbos ir kalbėjimo sutrikimų?

  1. Aiškesnį bendravimą, kalbines užduotis.
  2. Visus, kuriuos žinau
  3. Garsinės analizės, lavinu tartį.
  4. Kalbėjimas,rodymas,stebėjimas,atkartojimas
  5. vairius kalbinius metodus.
  6. Pataisau garsų tarimą, prašau pavadinti paveikslėlius.
  7. Knygeles, pasakų, eilėraščių klausymą.
  8. Aiškinimą, lėčiau ir garsiau kalbus, kad vaikas suprastų.
  9. Garsesnį kalbėjimą, kalbinius žaidimus, paveikslėlius, knygeles.
  10. Visus galimus