Klausimynas PEDAGOGAMS apie emocinį intelektą, dirbantiems su ikimokyklinio ir/ar priešmokyklinio amžiaus vaikų grupe.

8. Kokie Jūsų lūkesčiai tėvams dėl vaikų emocinio intelekto ugdymo?

  1. Bendradarbiavimas su pedagogu
  2. Tėveliai domėtųsi vaikais ir dalyvautų, kartu ugdytų emocinį intelektą.
  3. daugiau kalbėtųsi su vaikais, bendrautų ir padėtų vaikams įvardinti emocijas.
  4. Bėndradarbiavimo, įsitraukimo į veiklą, drąsos bendraujant su pedagogu, labiau pasitikėtų savimi, kaip tėvais.
  5. svarbiausia, kad tėvai suvoktų emocinio intelekto ugdymo svarbą ir derintų tai su teikiamu ugdymu įstaigoje.
  6. Tėvai neturėtų primesti auklėjimo vien tik ugdymo įstaigai, dėl savo vaiko nesėkmių nekatintų vien pedagogų, būtų linkę labiau bendradarbiauti.
  7. Tėvai dažnai klaidingai mano, kad vaikas augdamas pats supras, kaip elgtis vienokioje ar kitokioje situacijoje. Patys tėvai mažai bendrauja su savo vaikais.
  8. Pirmiausia tėvai turi domėtis šia tema. Augindami vaikus, tėvai turėtų daugiau kalbėtis apie jausmus, išgyvenimus, poreikius, skirtingus tikslus, apie kitų žmonių nuotaikas, atkreipti dėmesį į skirtingus santykius, juos aptarti.Jei vaikas matys nuoširdų tėvų elgesį, jei tėvai kalbėsis apie jausmus ir tinkamai spręs problemas, suklydę pasitaisys, vaikai išmoks viso to stebėdami.
  9. kad jie patys ugdytų savo emocini intelektą ir vaikų ugdytų, kad graziai bendrautu su aukletoju.
  10. Bendradarbiavimas