Klausimynas PEDAGOGAMS apie emocinį intelektą, dirbantiems su ikimokyklinio ir/ar priešmokyklinio amžiaus vaikų grupe.

7. Kuo naudingos/nenaudingos emocinio intelekto ugdymo programos? (Prašome į klausimą atsakyti kuo išsamiau)

  1. Naudingos, nes ugdo vaikus. Labai reikia, kad butų svarbiausias ugdymas.
  2. lavina vaikų emocinį intelktą, padeda spręsti sunkumus, problemas.
  3. Labai naudingos, nes vaikai ir pedagogai ugdo savo emocinį intelektą, išmoksta įvardinti emocijas, atpažinti jas ir tinkamai spręsti konfliktus, problemas, pozityvaus požiūrio.
  4. Padeda vaikams įgyti socialinių įgūdžių, lavina bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. O tai labai svarbu ugdant visapusišką asmenybę
  5. Pažintine prasme naudingos, bet praktinei daliai stokojama laiko.
  6. Moko vaikus suprasti save ir kitus, valdyti savo emocijas.
  7. Kuriamos naujos emocinio intelekto programos padeda pedagogams organizuoti pamokėles, kur ugdomi bendravimo įgūdžiai, vaikai supažindinami su skirtingomis emocijomis, mokoma spręsti kylančias problemas ir t.t.
  8. vaikams padeda ir mokytojams padeda gražiai bendrauti.
  9. Naudingosvisapusiškaiirklimatas klasėjepuikus irpažįsti vaikus ir...
  10. Jos padeda vaikams reikšti savo emocijas ir tvarkytis su netinkamu elgiasiu.