Diskusijos ugdomasis poveikis. Anketa moksleiviams 9kl

Laba diena,
Lietuvos edukologijos universiteto IV kurso anglų filologijos studentė Gerda Norkutė atlieka apklausą, kurios tikslas išsiaiškinti diskusijos ugdomąjį poveikį anglų kalbos pamokose. Apklausos duomenys bus naudojami pedagoginių studijų baigiamajame darbe. Anketa yra anoniminė ir pristatant rezultatus bus pateikiami tik apibendrinti visų dalyvių atsakymai. Iš anksto dėkoju už skirtą laiką.


Atidžiai perskaitykite pateiktus klausimus ir pasirinkite vieną Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą. Prie kiekvieno klausimo galite parašyti savo komentarą, tačiau tai nėra būtina.

Jūs :

Laisvalaikį mėgstate leisti

Kaip jaučiatės viešoje vietoje?

Ar Jus gerai pažįsta žmonės su kuriais bendraujate kasdien?

Kokia Jūsų nuomonė apie popamokinius renginius

Pamokų metu aš:

Kokios mokymo organizavimo formos Jums patinka labiausiai?

Man patinka kai pamokoje :

Kaip dažnai anglų kalbos pamokose taikomi šie metodai :

Kokios, Jūsų nuomone, mokymo priemonės efektyviausios šiuolaikinėje anglų kalbos pamokoje? Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus

Pokalbių ir diskusijų metu aš:

Kaip dažnai anglų kalbos pamokoje vyksta diskusija?

Diskusijos metu aš:

Diskusija anglų kalbos pamokoje

Kiek laiko pamokoje yra skiriama diskusijai?

Kokios diskusijų temos anglų kalbos pamokoje Jums būtu įdomiausios ir aktualiausios?

    …Daugiau…

    Pateikite bent kelis diskusijos privalumus ir trūkumus anglų kalbos pamokoje.

      …Daugiau…

      Jūsų nuomone, ar diskusija padeda pasisavinti mokomąją medžiagą? Kodėl?

        …Daugiau…
        Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą