Klientų aptarnavimo kokybė įmonėje UAB „Girteka Logistics‘‘ klientų apklausa

Gerb. kliente,

Aš esu Vilniaus kolegijos verslo vadybos fakulteto studentas. Šiuo metu rengiu baigiamajį bakalauro darbą ir kviečiu dalyvauti tyrime, kurio metu bus siekiama išsiaiškinti veiksnius, kurie yra svarbiausi aptarnaujant klientą ir kodėl renkatės UAB „Girteka Logistics“ paslaugas. Jūsų atsakymai padės įmonei tobulėti, siekti geresnių rezultatų, tiksliau išsiaiškinti Jūsų poreikius ir svarbiausia – gerinti aptarnavimo kokybę.

Dėkoju, kad sutinkate dalyvauti tyrime, tai užtruks kelias minutes. Prašau pažymėti Jums tinkantį variantą. Kaikuriuose klausimuose galimi keli atsakymų variantai.

Anketa yra anoniminė, gauti atsakimai bus analizuojami tik mokslo pagrindais bei apklausos rezultatams analizuoti.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kiek metų Jūsų įmonė bendradarbiauja su UAB „Girteka Logistics“? ✪

Kaip dažnai Jūs naudojatės UAB „Girteka Logistics“ teikiamomis paslaugomis? ✪

Su kokiu aptarnavimu Jums teko susidurti bendraujant su UAB „Girteka Logistics“? ✪

Ko Jūsų manymu trūksta UAB „Girteka Logistics“ aptarnavimo metu? ✪

Jūsų manymu, kokios klientų aptarnavimo problemos turi UAB „Girteka Logistics “? ✪

Kiek laiko Jūsų įmonė vykdo savo veiklą? ✪

Kokiu būdu Jūs dažniausiai bendraujate su UAB „Girteka Logistics“ darbuotojais? ✪

Ar esate patenkinta(s) UAB „Girteka Logistics“ darbuotojų aptarnavimu? ✪

Įvertinkite žemiau pateiktas darbuotojų savybes: ✪

Nesvarbu
Svarbu
Labai Svarbu
Teigiamas požiūris
Noras padėti
Kompetencija
Objektyvumas
Sąžiningumas
Atkaklumas

Kaip manote, kas lemia nekokybiška klientų aptarnavimą? ✪

Jūsų organizacijos veiklos sritis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūsų lytis: ✪