Vartotojų laimingumo įtaka impulsyviam pirkimui

 

Gerb. Respondente,

Esu magistrantūros studijų studentė. Kviečiu sudalyvauti tyrime, kurio tikslas nustatyti, kaip vartotojų pasitenkinimas gyvenimu veikia jų pirkimo elgseną.

Užtikrinu, kad apklausos metu gauti duomenys išliks konfidencialūs ir bus panaudoti tik apibendrinta forma magistro baigiamajam darbui parengti. Labai tikiuosi Jūsų pagalbos ir iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus.

 

Anketa neaktyvi

1. Nurodykite, kiek pritariate šiems teiginiams skalėje nuo 1 iki 7, kai 1 reiškia Jūsų visišką nesutikimą su teiginiu, 7 reiškia visišką Jūsų sutikimą su teiginiu.

2. Nurodykite, kiek pritariate šiems teiginiams skalėje nuo 1 iki 7, kai 1 reiškia Jūsų visišką nesutikimą su teiginiu, 7 reiškia visišką Jūsų sutikimą su teiginiu.

3. Nurodykite, kiek pritariate šiems teiginiams skalėje nuo 1 iki 7, kai 1 reiškia Jūsų visišką nesutikimą su teiginiu, 7 reiškia visišką Jūsų sutikimą su teiginiu.

4. Nurodykite, kiek pritariate žemiau pateiktiems teiginiams skalėje nuo 1 iki 7, kai 1 reiškia Jūsų visišką nesutikimą su teiginiu, 7 reiškia visišką Jūsų sutikimą su teiginiu. Viena iš priežasčių, kodėl aš leidžiu pinigus gyvenimiškai patirčiai (koncertams, kelionėms ir kt.)...

5. Kokiai amžiaus kategorijai jūs priklausote?

6. Jūsų lytis:

7. Jūsų išsilavinimas:

8. Jūsų mėnesinės pajamos:

Susikurti savo anketą