Socialinių reklamų prieš rūkymą tyrimas

Mes esame Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto pirmo kurso studentės. Šios anketos tikslas išsiaiškinti socialinių reklamų prieš rūkymą efektyvumą. Jūsų atsakymai bus publikuojami tik mokslo tikslams. Anketa yra anoniminė. Dėkojame už Jūsų atsakymus.

Anketa neaktyvi

1. Ar Jūs rūkote?

2. Ar atkreipiate dėmesį į socialines reklamas prieš rūkymą? (Jei Jūsų atsakymas ne, prašome užpildyti 11,12,13 klausimus)

3. Kur dažniausiai pastebite socialines reklamas prieš rūkymą?

4. Ar matytos socialinės reklamos prieš rūkymą Jus privertė susimąstyti apie rūkymo žalą?

5. Kas Jūsų nuomone daro socialinę reklamą prieš rūkymą efektyvią?

6. Kokios emocijos kyla matant šią reklamą?

6. Kokios emocijos kyla matant šią reklamą?

Jūsų nuomonė:

    …Daugiau…

    7. Kokios emocijos kyla matant šią reklamą?

    Jūsų nuomonė:

      …Daugiau…

      8. Kokios emocijos kyla matant šią reklamą?

      Jūsų nuomonė:

        …Daugiau…

        9. Įvertinikite šių reklamų Jums daromą įspūdį. (1-nepadarė įspūdžio, 5-labai stiprus)

        10. Kaip manote, ar socialinės reklamos prieš rūkymą padeda sumažinti rūkančiųjų skaičių?

        11. Jūsų lytis

        12. Jūsų amžius

        13. Kiek vidutiniškai išleidžiate pinigų per mėnesį tabako gaminiams?

        Susikurti savo anketą