Socialinės reklamos psichologinio poveikio elementų pastebimumo tyrimas

Gerb. Respondente, Socialinių mokslų kolegijos, Rinkodaros ir tarptautinio verslo katedros, Reklamos kūrimo studijų programos studentė Agnė Augustauskaitė atlieka baigiamosios praktikos tyrimą, kurio tikslas – nustatyti socialinės reklamos psichologinio poveikio elementų pastebimumą.

Tyrimo duomenys bus naudojami baigiamajame bakalauro darbe, pateikiami išvestiniais skaičiais. Tyrime garantuojamas Jūsų anonimiškumas, neprašoma duomenų, leidžiančių identifikuoti Jūsų tapatybę. Jūsų atsakymai labai svarbūs.

Iš anksto dėkojame už bendradarbiavimą

Anketa neaktyvi

Ar turite nepilnamečių vaikų?

Prašome įvertinti, ar sutinkate su žemiau pateiktais teiginiais (prašome įvertinti kiekvieną teiginį)

Kuriais informacijos platinimo kanalais skleidžiama socialinė reklama dažniausiai patraukia jūsų dėmesį?

Kaip dažnai pastebite socialinių reklamų susijusių su vaikų agresija?

Kaip dažnai pastebite socialines reklamas atkreipiančias dėmesį į vaikų auklėjimo problemas?

Prašome įvertinti, ar žemiau pateikti socialinių reklamų elementai pritraukia jūsų dėmesį (prašome įvertinti kiekvieną teiginį)

Kuriame stulpelyje esančios spalvos labiau traukia dėmesį?

Kuriame stulpelyje esančios spalvos labiau traukia dėmesį?

Kokias emocijas jums kelia ši nuotrauka?

Kokias emocijas jums kelia ši nuotrauka?

Kokius jausmus kelia šis faktas: „vaikai iki 18 metų paprastai per televiziją mato 16000 nužudymų ir 200000 smurto aktų“?

Kas šioje socialinėje reklamoje, jums palieka didžiausią įspūdį?

Kas šioje socialinėje reklamoje, jums palieka didžiausią įspūdį?

Kokias emocijas jums kelia žodžiai „50 proc. trylikamečių jau mėgino rūkyti“?

Kas šioje socialinėje reklamoje, jums palieka didžiausią įspūdį?

Kas šioje socialinėje reklamoje, jums palieka didžiausią įspūdį?

Kokias emocijas jums skatina žodžiai „diržu proto neįkrėsi“?

Kuri iš pateiktų reklamų yra efektingesnė?

Kokia jūsų lytis?

Koks jūsų amžius?

Susikurti savo anketą