Rinkodaros strategijos ypatumų nustatymas įvedant naują produktą į rinką

 

Gerb. Respondente,

 

Esu Klaipėdos Universiteto socialinių mokslų fakulteto 2 kurso magistrantūros studentas ir šiuo metu atlieku tyrimą baigiamajam magistro darbui, kurio tema "Rinkodaros strategijos formavimo ypatumai įvedant naują produktą į rinką".

 

Jūsų įmonę apklausai buvo atrinkta atsitiktinai, ieškant el. adresų kontaktų per įmonių katalogus internete. Tyrimo tikslas - nustatyti rinkodaros strategijų rengimo ypatumus SVV įmonėse įvedant naujus produktus.

 

Anketa yra anoniminė. Tyrimo rezultatai bus naudojami tik statistiškai apibendrinti. Į anketą kviečiame atsakyti su naujų produktų įvedimo procesu supažindintus įmonės darbuotojus. :) Gauti duomenys bus naudojami tik mokslinei rezultatų analizei, rašant magistro darbą. Labai dėkoju už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką!

 

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą