Rinkodaros strategijos ypatumų nustatymas įvedant naują produktą į rinką
Gerb. Respondente,
Esu Klaipėdos Universiteto socialinių mokslų fakulteto 2 kurso magistrantūros studentas ir šiuo metu atlieku tyrimą baigiamajam magistro darbui, kurio tema "Rinkodaros strategijos formavimo ypatumai įvedant naują produktą į rinką".
Jūsų įmonę apklausai buvo atrinkta atsitiktinai, ieškant el. adresų kontaktų per įmonių katalogus internete. Tyrimo tikslas - nustatyti rinkodaros strategijų rengimo ypatumus SVV įmonėse įvedant naujus produktus.
Anketa yra anoniminė. Tyrimo rezultatai bus naudojami tik statistiškai apibendrinti. Į anketą kviečiame atsakyti su naujų produktų įvedimo procesu supažindintus įmonės darbuotojus. :) Gauti duomenys bus naudojami tik mokslinei rezultatų analizei, rašant magistro darbą. Labai dėkoju už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką!