Reklamos poveikis vartotojų ketinimams pirkti

Šiuo metu Kauno Technologijos Universiteto (KTU), II kurso magistro studentė atlieka apklausą, kurios metu siekiama išsiaiškinti vizualinės komunikacijos poveikį vartotojų ketinimams pirkti.

 

Šios apklausos metu garantuojamas Jūsų anonimiškumas. Dėkoju už Jūsų sugaištą laiką!

Reklamos poveikis vartotojų ketinimams pirkti

1. Kokia Jūsų nuostata dėl TV reklamos?

2. Ką galvojate apie TV reklamas?

3. Ar matėte TELE 2 reklamą per TV? (Jeigu atsakėte ne, pereikite prie 5 klausimo)

4. Kaip vertinate TELE 2 reklamą matytą per televiziją?

5. Ar naudojatės TELE 2 paslaugomis? (Jeigu atsakėte taip, pereikite prie 7 klausimo)

6. Ar ketinate naudotis TELE 2 paslaugomis?

7. Kokia Jūsų nuostata dėl reklamos internete?

8. Ką galvojate apie reklamas internete?

9. Ar matėte TELE 2 reklamą internete? (Jeigu atsakėte ne, pereikite prie 13 klausimo)

10. Kaip vertinate TELE 2 reklamą matytą internete?

11. Ar esate paspaudęs ant internete pamatytos TELE 2 reklamos nuorodos?

12. Ar tai galėtų paskatinti Jus pradėti naudotis TELE 2 paslaugomis?

13. Kokia Jūsų lytis?

14. Prašau nurodyti, kuris atsakymo variantas geriausiai atspindi Jūsų asmenines pajamas, gaunamas per mėnesį, atskaičius mokesčius.

15. Kuriai amžiaus kategorijai Jūs priklausote?

16. Jūsų išsilavinimas?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą