Prekybos tinklo "VERUS" įvaizdžio vertinimo tyrimas

 

Gerbiamas (-a) Respondente,

  

 

Tyrimą atlieka VŠĮ Socialinių mokslų kolegijos studentas Vytautas Kazlauskas. Tyrimo tikslas yra išanalizuoti „Verus“ prekės ženklo įvaizdžio gerinimo galimybes. Gauti tyrimo rezultatai bus panaudoti rengiant praktikos ataskaitą. Klausimynas yra anoniminis. Anketai užpildyti užtruksite iki 10 minučių.

Anketa neaktyvi

1. Jūsų amžius:

2. Jūsų lytis:

3. Jūsų išsilavinimas

4. Jūsų pajamos:

5. Ar žinote „Verus“ prekės ženklą?

6. Ar pamatę „Verus“ prekės ženklą jį prisiminėte? (jei pasirinkote atsakymą „Ne“ toliau į anketos klausimus neatsakinėkite)

6. Ar pamatę „Verus“ prekės ženklą jį prisiminėte? (jei pasirinkote atsakymą „Ne“ toliau į anketos klausimus neatsakinėkite)

7. Su kokiomis veiklos sritimis Jums asocijuojasi prekės ženklas „Verus“? (galima žymėti kelis variantus)

8. Kokiose „Verus“ parduotuvėse dažniausiai apsiperkate? (galima žymėti kelis variantus)

9. Kokias prekes dažniausiai perkate prekės ženklu „Verus“ pažymėtose parduotuvėse? (galite žymėti kelis variantus)

10. Prekės ženklas „Verus“ yra siejamas su tam tikromis asociacijomis. Kaip jas vertinate? (1-labai blogai, 5- labai gerai)

11. Kaip vertinate su prekės ženklu „Verus“ siejamų asociacijų unikalumą? (1-labai blogai, 5- labai gerai)

12. Kaip vertinate su prekės ženklu „Verus“ siejamų asociacijų svarbą, Jums kaip vartotojui? (1-labai blogai, 5- labai gerai)

13. Kaip vertinate prekės ženklo „Verus“ įvaizdį?

14. Įvertinkite teiginius apie „Verus“ prekės ženklo kuriamą įvaizdį (1-visiškai nesutinku, 5-visiškai sutinku)

15. Kaip manote, ar išvardinti organizacinio stiliaus elementai padeda formuoti teigiamą „Verus“ prekės ženklo įvaizdį? (1-visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku)

16. Pasirinkite kokybės lygį, kuris, Jūsų manymu, geriausiai atitinka „Verus“ prekės ženklu pažymėtose parduotuvėse parduodamų prekių kokybę?

17. Kaip vertinate „Verus“ prekės ženklu pažymėtose parduotuvėse parduodamų prekių kainą?

18. Ar prekės parduodamos "Verus" prekės ženklu pažymėtose parduotuvėse daro įtaką Jūsų apsisprendimui pirkti?

19. Įvertinkite veiksnius, kurie įtakoja galanterijos ir avalynės pasirinkimą (1-visiškai neturi įtakos pasirinkimui, 5 - turi labai didelę įtaką renkantis galanteriją ir avalynę)

20. Įvertinkite veiksnius pagal jų įtaką renkantis prekes „Verus“ prekės ženklu pažymėtose parduotuvėse (1-visiškai neturi įtakos pasirinkimui, 5 - turi labai didelę įtaką renkantis galanteriją ir avalynę)

21. Kur esate pastebėję prekės ženklą „Verus“? (galite žymėti kelis variantus)

22. Kaip manote, kas gali trukdyti „Verus“ prekės ženklo įvaizdžio formavimui? (1-visiškai neturi jokios įtakos, 5-labai trukdo)

23. Ką siūlytumėte tobulinti „Verus“ prekės ženklu pažymėtose parduotuvėse? (galite žymėti kelis variantus)

Susikurti savo anketą