Pedagogų bendravimas su ikimokyklinio amžiaus vaikais, turinčiais kalbos ir komunikacijos sutrikimų

Jums sudėtinga ar paprasta suprasti vaikų, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų kalbą? Kodėl?

  1. Visaip pasitaiko. Jei vaikas taria daug garsų netaisyklingai, tada sudėtinga.
  2. Įvairiai. Jei vaiko kalba labai netaisyklinga, tada kartais ir nesuprantu.
  3. Sunku perprasti vaikus,nes jie visi skirtingi.
  4. Nelabai.
  5. Pakankamai sudėtinga. Nes šių vaikų kalba būna neaiški, jie kalba tyliai.
  6. Kartais sudėtinga, jei kalba neaiški ir netaisyklinga.
  7. Sudėtinga, nesuprantu, ką jie kalba, arba jie visai nekalba.
  8. Paprasta, nes stengiuosi atidžiai klausytis vaikų kalbos.
  9. Ne. Nes vaikysteje turejau kalbos sutrikimu ir taipat lankiausi pas pedagoge
  10. Sudėtinga. Nes vaikai kalba garsiai, pertraukinėja vienas kitą, todėl vaiko su kalbos sutrikimais kartais neišgirstu arba nesuprantu.