ORGANIZACIJOS SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS ĮTAKA VARTOTOJŲ KETINIMAMS PIRKTI ANKETA

Gerb. Respondente,

Vilniaus Universiteto Ekonomikos fakulteto Organizacijų strateginės plėtos specialybės nuolatinių studijų studentė Matilda Astrauskienė atlieka tyrimą, skirtą organizacijos socialinės atsakomybės įtakos vartotojų ketinimams pirkti analizei. Ši anketa yra anoniminė, Jūsų atsakymai yra konfidencialūs, o apibendrinti rezultati bus panaudojami mokslo tikslais.

Dėkoju, už Jūsų nuoširdžius atsakymus.

Anketa neaktyvi

1. Įvertinkite, kiek svarbios kiekviena iš žemiau išvardintų organizacijos socialinių iniciatyvų Jūsų apsisprendimui pirkti? Prie kiekvienos iniciatyvos pažymėkite labiausiai Jūsų nuomonę atitinkantį langelį:

2. Įvertinkite savo požiūrį į socialiai atsakingas organizacijas. Prie kiekvieno teiginio pažymėkite Jūsų nuomonę atitinkantį langelį:

3. Įvertinkite, ar Jūs galite save priskirti socialiai atsakingų asmenų, gebančių atsakingai ir savarankiškai priimti etiškus sprendimus, grupei?

4. Prie kiekvieno teiginio pažymėkite Jums tinkamiausią atsakymo variantą.

5. Prašome 7 balų skalėje įvertinti kaip tvirtai Jūs sutinkate su žemiau pateiktais teiginiais (pažymėkite Jūsų nuomonę atitinkantį langelį, kai 1 - niekada, o 7 – dažnai)?

6. Jūsų lytis?

7. Koks Jūsų amžius?

8. Koks Jūsų išsilavinimas?

9. Kokios yra Jūsų vidutinės mėnesio pajamos?

Susikurti savo anketą