Nemokami skaitmeniniai vadovėliai: galimybės ir perspektyvos

Sveiki,

Esu Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Leidybos bakalauro studijų programos studentė ir rašau baigiamąjį darbą tema „Nemokami skaitmeniniai vadovėliai: galimybės ir perspektyvos“. Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti nemokamų skaitmeninių vadovėlių poreikį Lietuvoje

 

Anketą sudaro 17 uždarų klausimų. 

Anketa neaktyvi

1. Ar perkate/pirkote vadovėlius ?

Kiek vidutiniškai per metus skiriate (skyrėte) lėšų vadovėliams įsigyti ?

Ar esate mokęsi iš skaitmeninio vadovėlio?

Ar esate naudojęsi nemokamu skaitmeniniu vadovėliu?

Ar dažnai mokotės/mokėtės iš nemokamo skaitmeninio vadovėlio?

Ar Jūsų mokslo institucijoje yra galimybė įsigyti nemokamų skaitmeninių vadovėlių?

Ar pasinaudotumėte galimybe mokytis iš nemokamų skaitmeninių vadovėlių ?

Kokio formato skaitmeninis vadovėlis Jums būtų labiausiai priimtinas? (galimi keli atsakymų variantai)

Kokiais prietaisais naudojatės/naudotumėtės mokymuisi iš skaitmeninių vadovėlių? (galimi keli atsakymų variantai)

Ar manote, kad Lietuvoje trūksta nemokamų skaitmeninių vadovėlių?

Koks, Jūsų nuomone, yra didžiausias nemokamų skaitmeninių vadovėlių privalumas? (galimi keli atsakymų variantai)

Kokios, Jūsų manymu, nemokamų vadovėlių savybės labiausiai paskatintų esant galimybei jais naudotis? (galimi keli atsakymų variantai)

Jūsų amžius

Jūsų lytis

Nurodykite savo užsiėmimą

Nurodykite savo išsilavinimą

Susikurti savo anketą