Marketingo komplekso poveikis

 

Utenos kolegijos verslo ir technologijų fakulteto Verslo vadybos studijų programos ketvirto kurso studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas – ištirti UAB „Švyturys-Utenos alus“ marketingo komplekso poveikį vartotojų elgsenai. Apklausa yra anonimiška ir visi Jūsų atsakymai bus apibendrinti ir panaudoti statistiniams duomenims baigiamajame darbe. Pasirinktus atsakymus pažymėkite kryželiu „X“ arba įrašykite savo nuomonę

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažnai įsigyjate UAB „Švyturys–Utenos alus“ produkcijos? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

Kasdien
1-2 kartus per mėnesį
Kartą per savaitę
Kartą per mėnesį
Retai
Alus
Alaus kokteiliai
Sidras
Alkoholiniai kokteiliai
Gaivieji gėrimai
Geriamasis vanduo
Gira

2. Kas turi įtakos perkant UAB „Švyturys –Utenos alus“ produkciją? (Pateikite savo nuomonę apie žemiau nurodytus teiginius juos skalėje nuo „visiškai sutinku“ iki „visiškai nesutinku“).

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Perku todėl, kad aplinkiniai juos jau perka ir nenoriu nuo jų išsiskirti
Perku, nes rekomendavo draugai
Aš renkuosi produkciją kurią pasiūlo pardavėjas
Pirkdamas (-a) produkciją labiau vadovaujuosi savo asmeniniu sprendimu
Perku šią produkciją nes bendras prikimo sprendimas priimtas šeimoje
Renkuosi tą produkciją, kurių žinomiausi gamintojai
Renkuosi šią podukciją, kadangi skonį jau žinau
Pirkdamas (-a) produkciją, pirmenybę teikiu lietuviškai produkcijai
Rinkdamas (-a) produkciją atsižvelgiu į jo pakuotę, išvaizdą, talpą
Renkuosi produkciją, kuri labiausiai tinka man ar šeimos nariams, neatsižvelgiant į kainą
Rinkdamas (-a) produkciją, pirmenybę teikiu mažesnei kainai
Visada perku ten, kur siūlomas platus produkcijos asortimentas
Renkuosi parduotuvę, kurioje produkcijos kaina yra žemiausia
Greičiau apsispręsti pirkti man padeda didelė, spalvota, intensyvi ir reklama
Perku nes turi gerą įvaizdį
Pirkdamas (-a) produkciją pirmenybę teikiu taikomoms akcijoms, nuolaidoms
Renkuosi produkciją, kuriems taikoma „speciali kaina“
Renkuosi produkciją tą, kurią labiausiai reklamuoja

3. Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį teiginį (Pateikite savo nuomonę apie žemiau nurodytus teiginius ir pažymėkite juos skalėje nuo „visiškai sutinku“ iki „visiškai nesutinku“)

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Skonis yra malonus ir geras
Prekės etiketė yra patraukli
Etiketėje pakanka informacijos
Produkcijos pakuotė išskirtinės išvaizdos
Gėrimo talpa atitinka mano poreikius
Gera kokybė
Platus gaminių asortimentas
Tenkina galiojimo terminas

4. Kaip Jūs vertinate UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkcijos kainos ir kokybės santykį? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

Kaina neatitinka kokybės
Kaina iš dalies atitinka kokybę
Kaina atitinka kokybę
Alus
Alaus kokteiliai
Sidras
Alkoholiniai kokteiliai
Gaivieji gėrimai
Geriamasis vanduo
Gira

5. Kokia Jūsų nuomonė apie UAB „Švyturys-Utenos alus“ produktų kaina? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą).

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Šie produktai nebrangūs
Kaina atitinka kokybę
Šie produktai labai brangūs
Kaina neturi įtakos renkantis produktą
Šie produktai brangesni negu kitų gamintojų

6. Prašau palyginti UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkciją su kitų gamintojų produkcija (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą).

Utenos alus
Kalnapilio alus
Gubernijos alus
Volfo Engelman alus
Vilniaus alus
Įvairus asortimentas
Aukšta kaina
Patrauklus įpakavimas
Daug reklamos
Pardavimo skatinimo priemonių taikymas
Siūlomi nauji produktai
Žinomi gamintojai
Geriausi pripažinti, apdovanoti gaminiai

7. Esant didesnei UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkcijos kainai, lyginant su kitų prekės ženklų produkcija, Jūs (pasirinkite Jums tinkamą vieną atsakymą):

8. Ar visada randate UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkcijos šiose pardavimo vietose? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą).

Visada randu
Dažniausiai randu
Dažnai nerandu
Visada nerandu
Negaliu atsakyti
Didžiuose prekybos centruose
Specializuotoje gėrimų parduotuvėje
Orlaiviuose
Keltuose
Kavinėse
Baruose
Restoranuose

9. Iš kur sužinojote apie UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkciją? (Pažymėkite bent tris Jums tinkančius atsakymus)

10. Kokia reklama labiausiai įtakojo Jūsų sprendimą pirkti UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkciją? (Pažymėkite bent tris Jums tinkančius atsakymus)

11. Jūsų nuomone, UAB „Švyturys-Utenos alus“ reklama: (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Įdomi
Neįdomi
Originalaus dizaino
Labai informatyvi
Teisinga
Patrauklūs reklamoje vaizduojami personažai/ asmenybės
Pakelianti nuotaiką
Erzinanti
Klaidinanti
Nepastebima
Įžeidžianti

12. Kokios UAB „Švyturys-Utenos alus“ pardavimo skatinimo priemonės įtakoja jūsų sprendimą pirkti bendrovės produkciją? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Nuolaidos
Akcijos
Konkursai, žaidimai, loterijos
Speciali kaina
Dovanos, premijinės prekės
Prekių pristatymai ir demonstravimai
Vaizdinės priemonės (displėjai)

13. Ar pardavėjas-konsultantas turi įtakos pirkti UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkciją?(Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

14. Kaip Jūs reaguojate pamatę UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkciją, kai jiems taikoma procentinė nuolaida? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

15. Kokie nauji UAB „Švyturys-Utenos alus“ produktai patrauktų Jūsų dėmesį? (Pateikite savo nuomonę apie žemiau nurodytus produktus ir pažymėkite juos skalėje nuo „visiškai sutinku“ iki „visiškai nesutinku“).

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Naujo skonio alaus kokteiliai
Naujo skonio sidrai
Naujo skonio vaisvandeniai

16. Kokios talpos taroje norėtumėte įsigyti naują produktą? (Pateikite savo nuomonę apie žemiau nurodytą taros talpą ir pažymėkite juos skalėje nuo „visiškai sutinku“ iki „visiškai nesutinku“).

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
0,33 litro
0,5 litro
0,8 litro
1 litro
1,5 litro
2 litro

17. Kokios aplinkybės lemia susidomėjimą/nesusidomėjimą UAB „Švyturys-Utenos alus“ pardavimo skatinimo priemonėmis? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Tai galimybė įsigyti didesnį prekių kiekį
Tai galimybę sutaupyti pinigų
Vykdomos akcijos metu galima nusipirkti geresnį produktą nei įprasta
Pasinaudojus akcija, yra galimybė išbandyti nežinomų prekės ženklų produktus
Galimybė dalyvauti konkursuose, žaidimuose
Vykdomos akcijos suteikia malonumą, džiaugsmą
Neaiškios sąlygos
Neaiškiai nurodyta sumažinta kaina
Nepasitikėjimas pardavimo skatinimo priemonėmis
Dėl vykdomų akcijų abejotina šių gaminių aukštesnė kokybė

18. Kas paskatintų rinktis UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkciją? (Pateikite savo nuomonę apie žemiau pateiktas priemones ir pažymėkite juos skalėje nuo „visiškai sutinku“ iki „visiškai nesutinku“).

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Sumažinta produkcijos kaina
Jei būtų taikoma „perki vieną gauni kitą nemokamai“ akcija
Efektyvesnė reklama
Taikoma papildoma procentinė nuolaida
Organizuojamas žaidimas
Pridedama nemokama dovana
Organizuojami produkcijos demonstravimai
Patogus išdėstymas lentynose
Platesnis asortimentas

19. Jūsų lytis.

20. Amžius.

21. Jūsų išsilavinimas:

22. Socialinė padėtis.

23. Jūsų šeimyninė padėtis.

24. Gyvenamoji vieta.

25. Jūsų asmeninės vidutinės pajamos per mėnesį atskaičius mokesčius.