Marketingo komplekso poveikis

 

Utenos kolegijos verslo ir technologijų fakulteto Verslo vadybos studijų programos ketvirto kurso studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas – ištirti UAB „Švyturys-Utenos alus“ marketingo komplekso poveikį vartotojų elgsenai. Apklausa yra anonimiška ir visi Jūsų atsakymai bus apibendrinti ir panaudoti statistiniams duomenims baigiamajame darbe. Pasirinktus atsakymus pažymėkite kryželiu „X“ arba įrašykite savo nuomonę

1. Kaip dažnai įsigyjate UAB „Švyturys–Utenos alus“ produkcijos? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

2. Kas turi įtakos perkant UAB „Švyturys –Utenos alus“ produkciją? (Pateikite savo nuomonę apie žemiau nurodytus teiginius juos skalėje nuo „visiškai sutinku“ iki „visiškai nesutinku“).

3. Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį teiginį (Pateikite savo nuomonę apie žemiau nurodytus teiginius ir pažymėkite juos skalėje nuo „visiškai sutinku“ iki „visiškai nesutinku“)

4. Kaip Jūs vertinate UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkcijos kainos ir kokybės santykį? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

5. Kokia Jūsų nuomonė apie UAB „Švyturys-Utenos alus“ produktų kaina? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą).

6. Prašau palyginti UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkciją su kitų gamintojų produkcija (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą).

7. Esant didesnei UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkcijos kainai, lyginant su kitų prekės ženklų produkcija, Jūs (pasirinkite Jums tinkamą vieną atsakymą):

Kitas variantas

    …Daugiau…

    8. Ar visada randate UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkcijos šiose pardavimo vietose? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą).

    9. Iš kur sužinojote apie UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkciją? (Pažymėkite bent tris Jums tinkančius atsakymus)

    10. Kokia reklama labiausiai įtakojo Jūsų sprendimą pirkti UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkciją? (Pažymėkite bent tris Jums tinkančius atsakymus)

    11. Jūsų nuomone, UAB „Švyturys-Utenos alus“ reklama: (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

    12. Kokios UAB „Švyturys-Utenos alus“ pardavimo skatinimo priemonės įtakoja jūsų sprendimą pirkti bendrovės produkciją? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

    13. Ar pardavėjas-konsultantas turi įtakos pirkti UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkciją?(Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

    14. Kaip Jūs reaguojate pamatę UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkciją, kai jiems taikoma procentinė nuolaida? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      15. Kokie nauji UAB „Švyturys-Utenos alus“ produktai patrauktų Jūsų dėmesį? (Pateikite savo nuomonę apie žemiau nurodytus produktus ir pažymėkite juos skalėje nuo „visiškai sutinku“ iki „visiškai nesutinku“).

      16. Kokios talpos taroje norėtumėte įsigyti naują produktą? (Pateikite savo nuomonę apie žemiau nurodytą taros talpą ir pažymėkite juos skalėje nuo „visiškai sutinku“ iki „visiškai nesutinku“).

      17. Kokios aplinkybės lemia susidomėjimą/nesusidomėjimą UAB „Švyturys-Utenos alus“ pardavimo skatinimo priemonėmis? (Pažymėkite labiausiai Jūsų požiūrį atitinkantį variantą)

      18. Kas paskatintų rinktis UAB „Švyturys-Utenos alus“ produkciją? (Pateikite savo nuomonę apie žemiau pateiktas priemones ir pažymėkite juos skalėje nuo „visiškai sutinku“ iki „visiškai nesutinku“).

      19. Jūsų lytis.

      20. Amžius.

      21. Jūsų išsilavinimas:

      22. Socialinė padėtis.

      23. Jūsų šeimyninė padėtis.

      24. Gyvenamoji vieta.

      25. Jūsų asmeninės vidutinės pajamos per mėnesį atskaičius mokesčius.

      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą