Kūrybinių medijų taikymas Lietuvos organizacijų valdyme

Magistriniam darbui renku duomenis apie kūrybinių medijų žinomumą ir taikymą Lietuvos organizacijose

Anketa neaktyvi

Jūsų organizacijos veiklos rūšis

Kas yra socialinė medija?

Ar naudojate socialines medijas savo asmeniniame gyvenime?

Kokias socialines medijas naudojate dažniausiai?

Kas yra kūrybinė medija?

Apie kurias kūrybines medijas Jūms teko girdėti?

Ar socialinės arba kūrybinės medijos yra naudojamos Jūsų organizacijoje?

Kokias socialinės ir kūrybines medijos formas naudojate organizacijos veikloje?

Kodėl pradėjote naudoti socialinę mediją organizacijoje?

Socialinių bei kūrybinių meidjų naudojimas įmonėje tai:

Ar teko girdėti apie virtualaus proto šturmo (virtual brainstorming) naudojimą?

Ar teko girdėti apie minios resursų (crowdsourcing) naudojimą?

Ar teko girdėti apie sužaidybinimo (gamification) naudojimą?

Socialinių bei kūrybinių medijų naudojimas įmonėse turėtų būti:

Ar Jūsų įmonėje yra planuojama naudoti socialines ar kūrybines medijas ateityje?

Ko trūksta tam, kad pradėti naudoti socialines arba kūrybines medija verslo vystymui?

Susikurti savo anketą