Komunikaciniai ir socialiniai "Mados infekcija 2015" aspektai

Sveiki,
esu Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos Vizualinės komunikacijos studijų programos absolventė. Baigiamąjį darbą rašau tema "Komunikaciniai ir socialiniai "Mados infekcija 2015" aspektai. Šia apklausa norėčiau išsiaiškinti, kaip šio mados festivalio reklama pasiekia vartotoją bei kaip vienija žmones į masinę kultūrą. 
Renginys vyko 2015.03.27/28

Anketa neaktyvi

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Ar domitės mada?

Ar dalyvavote Mados infekcijoje 2015?

Iš kur sužinojote apie festivalį?

Ar matėte festivalio "Mados infekcija 2015" reklamines kampanijas?

Kaip manote, ar festivalio reklama tikslingai pasiekia vartotoją?

Kaip manote, kodėl žmonės domisi šiuo renginiu?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    Ar šį festivalį galima priskirti masinei/populiariajai kultūrai?

    Kaip manote, ar yra gerai suburti daug dizainerių į vieną renginį ir padaryti jį prieinamą visiem?

    Kuris reklamos būdas jus labiausiai sudomino, atkreipė dėmesį?

    Kaip manote, ar socialiniai tinklai, pvz. Facebook, yra svarbu populiarinant festivalį?

    Jeigu dalyvavote renginyje, jūsų sprendimą lėmė reklaminė kampanija ar domėjimasis mada?

    Ar festivalis "Mados infekcija 2015" pateisino jūsų lūkesčius?

    Kaip manote, šis fetsivalis labiau skirtas mados kūrėjams ar mados vartotojams?

    Susikurti savo anketą