Kokybės vadybos vertinimas sporto klubuose Lietuvos, Norvegijos atvejis

5. Jūsų siūlymai sporto klubo paslaugų kokybei gerinti

  1. daugiau patirusiu treneriu
  2. greičiau reaguoti į pastabas
  3. Daugiau treneriu, moteru tiklsiau. Moteris moteri geriau supranta. Taip pat demesys klientui galetu buti didesnis .
  4. patalpų plėtimas, kadangi per didelis žmonių skaičius, o patalpos per mažos. didesnė automobilių aikštelė
  5. neturiu
  6. bent jau Norvegijoje, kol ne užsisakyti trenerio tol niekas i žmones nekreipia dėmesio ką ir kaip jie daro, o turėtu būti žmogus visa diena ir patarinėtų žmonėms ką jie blogai daro, kad traumų neprisidarytu. Lietuvoje yra būtent taip.
  7. Privatus dusai, daugiau treneriu, daugiau begimo takeliu, didesne automobiliu aikstele
  8. Trenerių darbas (matymas kad žmogus daro netaisiklingai, bet neperspėja kad tai yra negerai) Bloga ventiliacija sporto salėje Iš persirengimo kambario nuėjimas iki baseino neapsakomas chloro kvapas... Baseine pastoviai jaučiasi didelis chloro kiekis sukurinėse voniose akis net griaužia Pirtyse trūksta šilumos Pirtyse nėra palaikoma identiška švara.
  9. Ju sukis (apie viena seima) nesiderina su realybe. :(
  10. Lojalumo programos