Klausimynas PEDAGOGAMS apie emocinį intelektą, dirbantiems su ikimokyklinio ir/ar priešmokyklinio amžiaus vaikų grupe.

5. Kada, kokiose situacijose emocijos padeda bendrauti ir bendradarbiauti, kada - trukdo? (Prašome į klausimą atsakyti kuo išsamiau)

  1. Padeda visose, isskyrus problemu sprendime.
  2. Kai būna teigiamos ir artimuose santykiuose su artimais. Kai vaikai gerai jaučiasi.
  3. padeda kai žmogus patinka ir padeda teigiamos emocijos, neigiamos - visada trukdo.
  4. padeda, kai emocijos yra valdomos. Kai jų daug ir nevaldomos - nepadeda.
  5. emocijos trukdo bendrauti, kai tenka situaciją vertinti nešališkai, kai reikia optimalaus objektyvumo. Visais kitais atvejais, ypač teigiamos emocijos, tik padeda
  6. Mokėjimas valdyti savo emocijas netrukdo.
  7. Konfliktiškose, ekstremaliose situacijose emocijos gali trukdyti.
  8. kai reikia greitai reaguoti - padeda, kai reikia pagalvoti - trukdo. padeda geros emocijos.
  9. Padeda,kai emocijos yra valdomos (kailabai patinka-švelniai apkabiname, kai supykstame keliaujame nurimti, paplėšyti laikraščių,betnesmurtauti prieš draugus)
  10. Emocijos naudingos, kai jos džiugina, kuria artimesniu ryšius tarp žmonių. Trugdo sprendžiant konfliktus, diskutuojant, kuriant bendrus projektus.