Informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo galimybės lavinant 3-4 klasių mokinių skaitymo gebėjimus
Parašykite, kodėl efektyvios ir kodėl neefektyvios IKT skaitymo gebėjimams ugdyti
nezinau
IKT efektyvios kai skaitomas tekstas:
- parinktas įdomus, suprantamas
- parašytas aiškiu, tinkamo dydžio šriftu,
- šalia teksto iliustracija,
- pateikiami aiškūs klausimai ir užduotys susiję su tekstu.
-----------------
Paįvairina mokymąsi
Efektyvios - mokytojui ir mokiniui palengvina darbą, neefektyvios - nesaugo sveikatos
Šiuolaikinis vaikas daug laiko namuose praleidžia prie kompiuterio, tad naudojant pamokoje IKT, tai vaikus sudomina, suaktyvina.
Efektyvios- sudomina mokinius, suteikia galimybę įvairiais, įdomiais būdais pateikti užduotis
Neefektyvios - nes lengvai galima nukrypti nuo tikslo ir pradėti lavinti kitus gebėjimus, ne skaitymą
Efektyvios, nes sudomina vaikus, jiem įdomu atlikti užduotis. Neefektyvumo nepastebėjau.
sudomina mokinius, garantuoja visų įtraukimą. neefektyvios, nes galima nukrypti nuo temos
Efektyvu, nes mokiniams tai nauja ir šiuolaikišką, o ne efektyvu, todėl kad reikalauja mokytojų pasiruošimo, kompetencijos