Informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo galimybės lavinant 3-4 klasių mokinių skaitymo gebėjimus

Gerbiamas pedagoge,

        Aš, Kamilė Kokmanienė, Šiaulių universiteto Ugdymo mokslų ir socialinės gerovės fakulteto Pradinio ugdymo pedagogikos ir ikimokyklinio ugdymo studijų programos IV kurso studentė,  atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo efektyvumą lavinant mokinių skaitymo gebėjimus.

Maloniai prašyčiau dalyvauti anketinėje apklausoje, kuri yra anoniminė pristatant tyrimo rezultatus, bus laikomasi konfidencialumo principo, t. y. nebus nurodoma Jūsų darbo vieta, pareigos, atsakymai bus pateikti skaitine raiška, baigiamajame bakalauro darbe apibendrinant viso tyrimo rezultatus.

Pažymėkite pasirinktą atsakymo variantą arba įrašykite atsakymą.

Ačiū už Jūsų atsakymus!

Jūsų kvalifikacinė kategorija:

Kelintoje klasėje Jūs dirbate?

Kiek Jūsų klasės mokinių atitinka šiuos skaitymo gebėjimų lygmenis: aukštesnysis, pagrindinis, patenkinamas (prie kiekvieno lygmens įrašykite atitinkamą mokinių skaičių)

    …Daugiau…

    Kokius metodus ir būdus dažniausiai taikote lavindami mokinių skaitymo gebėjimus? (Galimi keli atsakymo variantai):

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      Kiek vidutiniškai minučių kasdien numatote mokinių skaitymo gebėjimų ugdymui?:

        …Daugiau…

        Parašykite, kaip per tas minutes lavinate mokinių skaitymo gebėjimus:

          …Daugiau…

          Ar mokinių skaitymo gebėjimams lavinti naudojate informacines ir komunikacines technologijas (toliau IKT)?

          Jei taip, tai kokiomis programomis, internetinėmis svetainėmis naudojatės? (Jeigu į prieš tai esantį klausimą atsakėte ne, tai pereikite prie 10 klausimo)

            …Daugiau…

            Kokias IKT užduotis, skirtas skaitymo mokymui, rekomenduotumėte kolegoms?

              …Daugiau…

              Parašykite, kodėl Jūsų nuomone, skaitymo pratybos efektyvios ir kodėl neefektyvios

                …Daugiau…

                Parašykite, kodėl efektyvios ir kodėl neefektyvios IKT skaitymo gebėjimams ugdyti

                  …Daugiau…
                  Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą