Informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo galimybės lavinant 3-4 klasių mokinių skaitymo gebėjimus

Parašykite, kodėl Jūsų nuomone, skaitymo pratybos efektyvios ir kodėl neefektyvios

  1. visos
  2. Vaikas įsisavina geriau, išmoksta intonuoti, pasakoti, laisviau rašo rašinius.
  3. Skaitymo pratybos efektyvios, nes tobulėja skaitymo įgūdžiai, mokiniai gali lyginti savo skaitymą su draugu, tai verčia pasitemti, atkreipti dėmesį į daromas klaidas. Dirbant porose ar komandoje vaikai mokosi vieni iš kitų. Labai daug įtakos turi mokytojas, kaip mokinius nuteiks, suintriguos skaitymo pratyboms.
  4. efektyvios, kai skaitoma sąmoningai, neefektyvios - kai skaitoma nesąmoningai
  5. Ugdome sąmoningą skaitytoją
  6. Efektyvios - taupo laiką, manau, kad vaikai labiau susikoncentruoja. Neefektyvios - laikui bėgant gali tapti neįdomios.
  7. Daugelis vaikų nenoriai leidžia laisvalaikį su knyga. Vaiką supažindinus su kūrinėliais, atsiranda didesnė tikimybė, kad mokinukai pamėgs skaitymą. Be to, kai skaitymo įgūdžiai geri - knyga netampa priešu.
  8. Efektyvios, nes lavina rišliąją kalbą, padeda lavėti rašymo ir rašybos gebėjimams. Neefektyvios- nėra ats
  9. Efektyvios, kadangi kartojimas ir žodžių vizualinis vaizdas padeda geriau įsiminti jų rašybą, vaizdą, mokiniai išmoksta geriau skaityti. Neefektyvios, kadangi kai kuriems mokiniams gali būti sunku skaityti, o nesekmės juos demotyvuoja.
  10. Efektyvios, nes lavina skaitymo gebėjimus, Neefektyvios, nes gali būti nuobodžios