Informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo galimybės lavinant 3-4 klasių mokinių skaitymo gebėjimus

Parašykite, kaip per tas minutes lavinate mokinių skaitymo gebėjimus:

  1. visaip
  2. Visada duodu pačiam vaikui skaityti užduotys, kad lavintų skaitymo įgūdžius, aišku tai sutrumpina darbo laiką, todėl dirbame daugiau per pamokų ruošimo skirtą laiką
  3. Mokiniai tyliai skaito, prieš tai gauna užduotį, kuri užrašyta lentoje ar kiekvienam skirtingai - lapeliuose. Mokiniams patinka skaitymas porose balsu ir pristatymas draugams kaip sekėsi skaityti: "man patiko..., aš pastebėjau..., manau, kad...." Skaitymo vietą pasirenka patys, kur jiems smagiausia, kas žaidimų kambaryje, kas rūbinėje, kas klasėje ant kilimo, sofos.
  4. skaitome tyliai, garsiai, naudoju atrenkamąjį skaitymą, sugalvojame klausimus skaitytam tekstui, ieškome detalių
  5. Skaitome su įvairiomis užduotimis
  6. Laviname per visas pamokas, skaitant atliekamas užduotis. Taip pat laviname ir skaitydami tekstus, dirbant grupelėse
  7. Atsakymai aukščiau esančiame klausime
  8. Aukščiau išvardintais būdais plius teksto suvokimo užduotys, kitos kūrybiškumą lavinančios užduotys - iliustravimas
  9. Skaitome tyliai, atliekame užduotis raštu. Skaitome balsu, vienas po kito, atliekame užduotis balsu.
  10. Aukščiau išvardintais būdais