Imlumas tarpasmeninei įtakai

Šios apklausos tikslas- išsiaiškinti, ar imlumas tarpasmeninei įtakai tarp dvieju vartotoju segmentų (dirbančių ir bedarbių) yra vienodas. Tyrimui naudojami du produktų tipai- drabužiai ir tabako gaminiai.

 

Dėkojame už Jūsų bendradarbiavimą!

Anketa neaktyvi

Lytis

Kokiai amžiaus grupei priklausote?

Kokie veiksniai/ys daro didžiausia įtaką Jūsų drabužių prekinio ženklo pasirinkimui?

Šiuo metu jūs esate:

Jūsų vidutinės mėnesio pajamos?

Kokie veiksniai/ys daro didžiausia įtaką Jūsų tabako gaminių prekinio ženklo pasirinkimui?

Prašome pažymėti Jūsų pritarimo žemiau paminėtiems teiginiams lygį (1-labai nesutinku/5-labai sutinku)

Susikurti savo anketą