Experiential Marketing use on customer perceived value and satisfaction in Lithuanian restaurants / Patirties marketingo naudojimo įtaka suvokiamai vertei ir pasitenkinimui Lietuvos restoranuose

Hello, my name is Vaida Kanopaitė. I am currently studying International Marketing and Management programme at ISM University of Management and Economics. My master thesis topic is – The Impact of Experiential Marketing Use on the Customer Perceived Value and Satisfaction in Lithuanian Restaurants. The goal of this study is to evaluate retention based on the impact of customer perceived value and satisfaction created using experiential marketing in Lithuanian restaurants. Therefore, I would be very thankful if you could spend 8-10 minutes and fill this questionnaire. Please choose one restaurant that you recently visited in Lithuania and answer the following questions. Your answers will be kept confidential.

BIG thank YOU!

 

Sveiki. Aš esu Vaida Kanopaitė. Šiuo metu studijuoju Tarptautinėje rinkodaros ir vadybos programoje ISM vadybos ir ekonomikos universitete. Mano baigiamojo magistro darbo tema – patirties marketingo naudojimo įtaka klientų suvokiamai vertei ir pasitenkinimui Lietuvos restoranuose. Šio tyrimo tikslas yra įvertinti klientų išlaikymą, pagrįstą klientų suvokiama verte ir pasitenkinimu, sukurtu naudojant patirties marketingą Lietuvos restoranuose. Būčiau dėkinga, jeigu skirtumėte 8-10 minutes šiam klausimynui. Prašau pasirinkti vieną restoraną, kuriame neseniai lankėtės Lietuvoje ir atsakyti į pateiktus klausimus. Jūsų atsakymai bus konfidencialūs.

 

DIDELIS ačiū!

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą