EUROKOS klientų aptarnavimo kokybės tyrimas

Jūsų pasiūlymai ir pastebėjimai „EUROKOS“ klientų aptarnavimo kokybei gerinti:

  1. Skirti lėšų darbuotojams kad daugiau įgytų žiniu apie pačias prekes, kad nereiktų meluoti, ir įpiršti prekes, kuri yra prastos kokybes, ir nesakyti kad si preke labai gera
  2. ne visose parduotuvėse vienodai atsakingai dirba pardavėjos-konsultantės.
  3. Nėra
  4. padaryti patogesnį išplanavimą
  5. Konsultantes labiau turetu zinoti kaip naudojamas ir kam naudojamas produktas.
  6. ziniu apie prekes stoka
  7. pasiūlymų neturiu.
  8. nera
  9. Akcijos didesnės visada "Drogas" parduotuvėse, tad dažniausiai pamačius akcijas pirmiausiai einu į "Drogą" o "Eurocos" yra kaip alternatyva
  10. galetu buti daugiau akciju ir nuolaidu prekems