DARBUOTOJŲ ATRANKOS IR PASLAUGŲ KOKYBĖS SĄSAJOS: UAB „KAUTRA“ ATVEJIS - Keleivių apklausa

 

 

Esu KTU studentė ir vykdau sociologinį tyrimą. Jūsų atsakymai labai padės man rašant mano baigiamąjį magistro darbą – DARBUOTOJŲ ATRANKOS IR PASLAUGŲ KOKYBĖS SĄSAJOS: UAB „KAUTRA“ ATVEJIS. Šio tyrimo – atskleisti keleivių pasitenkinimą UAB KAUTRA teikiamų paslaugų kokybe.

Prieš atsakydami į klausimus atidžiai perskaitykite visus atsakymo variantus ir pažymėkite tą atsakymą, kuris atitinka Jūsų nuomonę. Anketoje nėra teisingų arba neteisingų atsakymų. Jums tiesiog reikėtų pažymėti atsakymą, tiksliausiai atspindintį jūsų nuomonę. Anonimiškumas garantuojamas.

Anketa neaktyvi

1) Jūsų lytis?

2) Jūsų amžius?

3) Jūsų išsilavinimas?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    4) Jūsų gyvenamoji vieta?

    5) Ar dažnai naudojatės UAB Kautra teikiamomis paslaugomis?

    6) Kokiais maršrutais dažniausiai naudojatės?

    7) Kaip vertinate UAB Kautra autobusų vairuotojų paslaugų kokybę?

    8) Kaip vertinate UAB Kautra kaip keleivius pervežančios įmonės paslaugų kokybę ir aptarnavimo kultūrą?

    9) Įvardinkite pagal aktualumą pakankamai retus, tačiau kartais pasitaikančius negatyvius atvejus pasitaikančius keleivių pervežimo paslaugų įmonėse, kuriems atsitikus, Jūs galėtumėt atsisakyti toliau naudotis UAB Kautra paslaugomis?

    Susikurti savo anketą