Apskaitos paslaugų pirkimo rizikos vertinimas (anketa paslaugos teikėjui)

Gerb. respondente,

Kauno technologijos universitete atliekams tyrimas magistro baigiamajam darbui, kuriuo siekiama nustatyti ir įvertinti apskaitos paslaugų pirkimo ir teikimo procese iškylančias rizikas iš kliento ir paslaugų teikėjo perspektyvos.

Prašome Jūsų atsakyti į šios anketos klausimus. Anketa yra anoniminė - vardo ir pavardės žymėti nereikia. Anketinio tyrimo rezultatai bus panaudoti tik statistiškai apibendrinti.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kiek metų teikiate buhalterinės apskaitos paslaugas? ✪

Kokiame verslo sektoriuje veikia didžiausia dalis Jūsų aptarnaujamų klientų? ✪

Kiek vidutiniškai laiko klientai naudojasi Jūsų paslaugomis? ✪

Pažymėkite, prašau, kurie teiginiai, Jūsų nuomone, labiausiai įtakoja sprendimą pirkti apskaitos paslaugas (Accounting Outsourcing). ✪

Įvertinkite KIEKVIENĄ teiginį pagal reikšmę „1 - visiškai nesutinku“, „5 - visiškai sutinku“.
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Galimybė susitelkti į pagrindinę įmonės veiklą
Galimybė tobulinti svarbiausius verslo procesus
Didesnio pelno siekimas
Populiarus verslo proceso valdymo modelis
Sąnaudų mažinimo priemonė
Kokybiškos apskaitos garantas
Verslo produktyvumo didinimo būdas
Veiklos kaštų kontrolės priemonė
Intensyvios konkurencijos rinkoje mažinimas
Rizikų pasidalijimas

Pažymėkite, prašau, kokiomis savybėmis turi pasižymėti įmonių apskaitą vedantis buhalteris. ✪

Įvertinkite KIEKVIENĄ teiginį pagal reikšmę „1 - visiškai nesutinku“, „5 - visiškai sutinku“.
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Kruopštus apskaitos vedimas - kruopštumas
Laiku atliekami darbai - savalaikiškumas
Profesionalus apskaitos vedimas - profesionalumas
Geri bendravimo įgūdžiai - komunikabilumas
Tikslus apskaitos vedimas - atidumas
Teisingos konsultacijos ir atsakymai į klientui iškylančius klausimus - kompetencija
Noras ir siekis mokytis, tobulėti, naujovių sekimas ir informavimas apie jas - žingeidumas
Greitas naujų užduočių įsisavinimas - imlumas
Atsakomybės už klaidas prisiėmimas - atsakingumas
Prisitaikymas prie darbo sąlygų ir tempo - lankstumas

Įvertinkite, prašau, kokie santykiai vyrauja tarp Jūsų ir Jūsų klientų. ✪

Įvertinkite KIEKVIENĄ teiginį pagal reikšmę „1 - visiškai nesutinku“, „5 - visiškai sutinku“.
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Puikūs, paremti pagarba vienas kitam ir supratimu
Geri dėl geros paslaugų kokybės
Geri, draugiški dėl malonių klientų būdo savybių
Tik dalykiški, bendravimas esant būtinybei
Įtempti dėl sunkumų bendraujant, nesusikalbėjimo
Prasti dėl sudėtingų klientų charakterių
Prasti dėl sudėtingo mano charakterio
Prasti dėl klientų kompetencijos stokos

Įvertinkite, prašau, kokie kliento veiksmai labiausiai apsunkina Jūsų darbą. ✪

Įvertinkite KIEKVIENĄ teiginį pagal reikšmę „1 - visiškai nesutinku“, „5 - visiškai sutinku“.
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Nesidomėjimas / nepakankamas domėjimasis apskaitos procesu
Griežta kontrolė
Nepagrįsti reikalavimai
Nemokumas
Kompetencijos trūkumas
Dokumentų nepristatymas laiku
Netvarkingų dokumentų pristatymas
Vėlavimas sumokėti už suteiktas paslaugas
Nuolatinis spaudimas
Nemalonus bendravimas

Įvertinkite ir pažymėkite, prašau, Jūsų ar Jūsų įmonės teikiamų apskaitos paslaugų kainos ir kokybės santykį. ✪

Įvertinkite KIEKVIENĄ teiginį pagal reikšmę „1 - visiškai nesutinku“, „5 - visiškai sutinku“.
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Nepatenkinamas, paslaugų kokybė visiškai neatitinka kainos
Nepatenkinamas dėl nemalonios bendravimo kultūros
Nepatenkinamas dėl kompetencijos stokos
Nepatenkinamas dėl nuolatinio vėlavimo pateikti reikiamas ataskaitas
Priimtinas, tačiau paslaugų kokybė galėtų būti geresnė
Geras dėl malonaus bendravimo ir skiriamo dėmesio klientui
Geras, paslaugų kokybe visi klientai patenkinti
Puikus, kokybė visiškai atitinka kainą

Atsakykite, prašau, ar Jūsų klientai yra patyrę nuostolių dėl Jūsų kaltės?

Pažymėkite, prašau, kokius nuostolius Jūsų klientai dažniausiai patiria dėl Jūsų ar Jūsų įmonės kaltės (Jeigu ankstesniame klausime pasirinkote atsakymą „Ne“, šį klausimą praleiskite).

Įvertinkite KIEKVIENĄ teiginį pagal reikšmę „1 - niekada“, „5 - labai dažnai“.
Niekada
Kartais
Retai
Dažnai
Labai dažnai
Finansiniai nuostoliai dėl valstybinėms institucijoms nepateiktų arba pavėluotai pateiktų ataskaitų ir/ar deklaracijų
Finansiniai nuostoliai dėl klaidų valstybinėms institucijoms pateiktose ataskaitose ir/ar deklaracijose
Finansiniai nuostoliai dėl grubių klaidų apskaitoje
Nematerialūs nuostoliai dėl klaidų apskaitoje
Nematerialūs nuostoliai dėl vėlavimo pateikti prašomus dokumentus ir/ar ataskaitas
Nematerialūs nuostoliai dėl bendradarbiavimo stokos
Akcininkų nepasitenkinimas dėl vėlavimų ir klaidų
Akcininkų nepasitenkinimas dėl lūkesčių nepateisinimo

Atsakykite, prašau, ar apskaitos paslaugų teikimo sutartyse numatyti Jūsų klientų įsipareigojimai atitinka Jūsų poreikius ir lūkesčius?

Įvertinkite, prašau, kokios priežastys lemia Jūsų nepasitenkinimą apskaitos paslaugų teikimo sutartyse numatytais Jūsų klientų įsipareigojimais (Jeigu ankstesniame klausime pasirinkote atsakymą „Taip“, šį klausimą praleiskite).

Įvertinkite KIEKVIENĄ teiginį pagal reikšmę „1 - visiškai nesutinku“, „5 - visiškai sutinku“.
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Neaiškiai apibrėžtas sutarties objektas
Netiksliai apibrėžtos apskaitos paslaugų teikėjo vykdomos funkcijos
Neaiškiai nurodytos konfidencialumo sąlygos
Neaptarti kliento dokumentų pristatymo paslaugų teikėjui terminai
Neaptarta atsiskaitymo už paslaugas tvarka
Neaiškiai apibrėžtos sutarties nutraukimo sąlygos
Neaiškios šalių atsakomybės sąlygos

Įvertinkite, prašau, didžiausius trūkumus, su kuriais klientas susiduria arba gali susidurti, pirkdamas apskaitos paslaugas. ✪

Įvertinkite KIEKVIENĄ teiginį pagal reikšmę „1 - visiškai nesutinku“, „5 - visiškai sutinku“.
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Informacijos nepateikimas laiku
Aplaidus apskaitos vedimas
Bendravimo ir bendradarbiavimo stoka
Grėsmė konfidencialumui
Sutarties sąlygų nesilaikymas