Apgyvendinimo įstaigų klientų rinkos susidomėjimo lygmuo

 

 

Šią anketą sudarė Lietuvos sporto universiteto sporto edukologijos fakulteto sportinės rekreacijos ir turizmo studijų programos III kurso studentai: Gerda Drumstaitė, Tomas Šileika, Rolandas Vilkaitis, Lukas Ramanauskas ir Rokas Kulbis. Anketa bus naudojama atliekant tiriamąjį lekt. Dianos Komskienės dėstomo „Laisvalaikio paslaugų marketingo“ disciplinos darbą, kuriuo bus siekiama sužinoti kaimo turizmo rinkos susidomėjimo lygmenį (aiškinantis demografinių veiksnių, vartotojiškos elgsenos ir psichografinių veiksnių įtaką renkantis kaimo turizmo paslaugas).

 

Anketa yra anonimiška, visi rezultatai bus skelbiami tik apibendrinta forma. Nuoširdūs Jūsų atsakymai padės atlikti išsamų tyrimą bei pasiekti gerų rezultatų rengiant naujos kaimo turizmo pramogos „Išgyvenk kaime“ marketingo planą. „Išgyvemk kaime“ – tai nauja laisvalaikio pramoga, kurios metu žmonės galės patirti tikrąjį gyvenimo kaime „skonį“.

 

Dėkojame, kad dalyvaujate šiame tyrime.




 

 

Jūsų lytis ?

Jūsų amžius?

Jūsų išsilavinimas?

Jūsų socialinis statusas:

Jūsų mėnesinės pajamos:

Jūsų šeimyninė padėtis (galimi keli variantai):

Jūs gyvenate:

Kokiomis kaimo turizmo sodybų paslaugomis naudojatės dažniausiai?

Kokią pinigų sumą skirtumėte laisvalaikio praleidimui kaimo turizmo sodyboje?

Kokiam vartotojų tipui priskirtumėte save?

Kur ieškote informacijos apie kaimo turizmo teikiamas laisvalaikio paslaugas?

Su kuom dažniausiai praleidžiate savo laisvalaikį?

Kaip labai (nelabai) Jus domina kaimo turizmo siūlomos paslaugos?

Kas Jus paskatintų rinktis laivalaikį kaimo turizmo sodyboje?

Kokioms vertybėms Jūs teikiate pirmenybę?

Jūsų požiūris į laisvalaikį:

Kokį didžiausią sodybų trūkumą, remdamiesi savo patirtimi, galėtumėte išskirti?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą