Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
118
prieš beveik 9m
thoughtsrwicked
Pranešti
Pranešta
Veiksnių, įtakojančių įžymybės reklamų efektyvumą, vertinimas
Anketos rezultatai yra viešai prieinami
Kokį poveikį jums turi reklama, kurioje nufilmuotas/nufotografuotas garsus asmuo (pažymėti visus tinkamus variantus):
Labiau atkreipia dėmesį nei įprastos reklamos
Reklama su garsenybėm nesiskiria nuo kitų reklamų
Paskatina ieškoti daugiau informacijos apie produktą
Skatina išbandyti produktą
Patvirtina, kad naudojamas produktas yra tikrai geras ir kokybiškas
Atrodo įtikinamesnė nei kitos reklamos
Ar reklama jums atordytų efektyvesnė ( labiau įtikinama, skatintų domėtis produktu) jei:
Gasenybė atitinka reklamuojamą produktą (gražios gasrsenybės tokios kaip manekenės, aktoriai reklamuoja grožiu susijusius produktus, sportininkai su sportu susijusius produktus ir pan.)
Reklamuojantis asmuo yra jums patrauklus (pagal gyvenimo būdą, požiūrį, nuomonę, vertybes, statusą ir kitus aspektus) žinomas asmuo
Garsenybės daug žino (gerai pažįsta), nusimano apie reklamuojamą produktą
Reklamuojantis asmuo yra jums nepatrauklus (dėl tam tikrų aplinkybių – vertybių, gyvenimo būdo, požiūrio, statuso, nuomonės neatitiko) žinomas asmuo
Yra žinoma, kad produktą reklamuojanti garsenybė jo nenaudoja, bet vertina kaip gerą
Ar reklama jums atrodytų efektyvesnė (labiau įtikinama, skatintų domėtis produktu) jei garsenybė reklamuotų:
Visiškai naują ir nežinomą produktą
Žinomą bet nebandytą produktą
Vienąkart bandytą produktą
Pastoviai vartojamą produktą
Išbandytą, bet nepatikusį produktą
Ar reklama jums atrodytų efektyvesnė (labiau įtikinama, skatintų domėtis produktu) jei:
Produktą reklamuoja šalies garsenybės (Pvz.: Sabonis reklamuoja mineralinį vandenį, Mamontovas Nord banko paslaugas, Asta Stašaitytė plaukų dažus Garnier)
Produktą reklamuoja specifinės srities Lietuvos ekspertas (medikas reklamuoja vaistus, sportininkas sporto inventorių ir pan.)
Produktą reklamuoja žinoma užsienio garsenybė
Produktą reklamuoja specifinės srities užsienio ekspertas
Kokia reklama jums atrodytų efektyvesnė (labiau įtikinama, skatintų domėtis produktu), kai garsenybė reklamuoja:
Kasdienio vartojimo produktus (maisto prekes ir t.t.)
Įprastus, bet ne labia dažnai perkamus produktus (pvz. Drabužius, namųapyvokos daiktus ir t.t.)
Laisvalaikio/pramogų produktus (keliones, koncertus, kitas pramogas)
Svarbius produktus susijusius su sveikata (plastinės operacijos, vaistai ir t.t.)
Brangius su prabanga susijusius produktus (namas naujame rajone, poilsio vila, automobilis, jachta ir t.t.)
Ar jums svarbi garsenybių nuomonė apie produktus?
Taip
Daugiau taip nei ne
Nei taip nei ne
Daugiau ne nei taip
Ne
Kokia reklama jums atrodytų efektyvesnė (labiau įtikinama, skatintų domėtis produktu)?
Garsenybė yra panašaus amžiaus kaip jūs
Garsenybė yra tos pačios lyties kaip ir jūs
Garsenybėsišsilavinimas yra panašus į jūsų
Garsenybės ir jūsų gyvenimo būdai (jūsų nuomone) yra panašūs
Garsenybės ir jūsų požiūriai bei vertybės sutampa
Kokia reklama jums atrodytų efektyvesnė (labiau įtikinama, skatintų domėtis produktu)?
Garsenybė nemokamai reklamuoja produktą
Garsenybė reklamuoja už nedidelį honorarą
Garsenybė reklamuoja už didelį honorarą ( nurodama sumą kurią garsenybė gauna yra didelė)
Garsenybei dalyvavimas reklamoje yra darbo/kontrakto dalis
Kokia reklama jums atordytų efektyvesnė (labiau įtikinama, skatintų domėtis produktu)?
Reklamoje nuolat pabrėžiama, kad būtent garsenybė reklamuoja produktą
Reklamoje garsenybė vaizduojama saikingai
Viena garsenybė remia viena produktą
Ta pati garsenybė reklamuoja keletą produktų
Vieną produktą reklamuoja keli garsūs žmonės
Jūsų lytis:
Vyras
Moterys
Jūsų išsilavinimas:
Vidurinis
Aukštesnysis
Aukštasis
Jūsų amžius:
15 – 29
30 – 44
45 ir daugiau
Siųsti atsakymą