Vartotojų pasitenkinimo Valstybinės energetikos inspekcijos prie Energetikos ministerijos teikiamomis viešosiomis paslaugomis tyrimas

4. Kodėl pasirinkote šį (šiuos) kreipimosi būdą (-us)?

  1. Buvo patogu.
  2. Patogiausias variantas.
  3. Todėl kad patogiausia.
  4. Patogu
  5. Patogu ir greita.
  6. Kad nereiketu pildyti fiziniu dokumentu bei vykti i institucijas
  7. Dėl patogumo.
  8. Pakankamai patogus ir nereikia atsiprašinėti iš darbo savo. Plius tikėjausi operatyvesnio reagavimo, nes elektroninėmis priemonėmis galima paslaugą būtų suteikti ir neišlaukiant viso nustatyto TA maksimalaus termino tokiai paslaugai suteikti.
  9. patogiau
  10. patogiausias ir greičiausias