Vartotojų elgsena renkantis draudimo paslaugas

Anketos tikslas yra nustatyti vartotojų elgseną renkantis draudimo paslaugas ir remiantis jais, parengti magistro baigiamąjį darbą. Anketą parengė Paulius Beliavičius, Vytauto Didžiojo universitetas, ekonomikos ir vadybos fakultetas, marketingo katedra.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis ✪

2. Jūsų amžius ✪

3. Jūsų asmenybės tipas ✪

4. Jūsų patiriama rizika ✪

5. Ar esate praeityje naudojąsis draudimo paslaugomis? ✪

6. Jei taip, kokia Jūsų nuomonė apie paslaugą? ✪

7. Jūsų išsilavinimas ✪

8. Jūsų vidutinės grynosios mėnesinės pajamos ✪

9. Jūsų šeimyninė padėtis ✪

10. Vaikų skaičius Jūsų šeimoje:  ✪

11. Jūsų turimas turtas ✪

12. Jūsų gyvenamoji vieta (miestas, kaimas)  ✪

13. Jūsų tautybė ✪

14. Jūsų religija ✪

15. Pažymėkite taip arba ne prie žemiau pateiktų teiginių ✪

TAIP
NE
Draudimo paslaugos nauda, žinomumas, naujumas, sąlygos daro esminę įtaką renkantis ir perkant paslaugą.
Draudimo paslaugos kaina daro esminę įtaką renkantis ir perkant paslaugą.
Draudimo paslaugos pateikimas (gražūs ofisai, malonus aptarnavimas, patraukli reklaminė medžiaga) daro esminę įtaką renkantis ir perkant paslaugą.
Informavimas apie draudimo paslaugą daro esminę įtaką renkantis ir perkant paslaugą.

16. Ar naudojatės draudimo paslaugomis? ✪

17. Jei taip, kokiomis draudimo rūšimis naudojatės? ✪

18. Pažymėkite, kuris iš žemiau nurodytų teiginių Jums tinka ✪

TAIP
NE
Ar jaučiate poreikį sumažinti riziką?
Ar priimdamas sprendimą daraustis, identifikuojate alternatyvius draudimo paslaugų teikėjus?
Ar vertinate/lyginate šių alternatyvių draudimo paslaugų teikėjų paslaugas?
Ar paslaugos užsakymo būdų galimybės (gyvo kontakto metu, internetu, telefonu ir pan.) daro įtaką jūsų pasirenkamai draudimo paslaugai?
Ar priimant sprendimą draustis išsiaiškinate visas su draudimo sutartimi ir žalos atlyginimu susijusias salygas?
Ar jūsų tolimesniems sprendimams pirkti draudimo paslaugas turi įtakos jau įsigytų draudimo paslaugų atitikimas jūsų poreikiams visapusiškai (kainos, kokybės, aptarnavimo ir pan)?
Ar jums svarbu, kad jūsų draudimo paslaugos teikėjas nesikeistų?