Vartotojo elgesys internete ir tradicinėje aplinkoje

Gerb. Respondente,

Šios anketos tikslas – išsiaiškinti Jūsų – elektroninio verslo vartotojo, elgsenos ypatumus elektroninėje erdvėje. Kokie veiksniai turi įtakos Jūsų sprendimui pirkti internetu, kaip Jūs, kaip vartotojas, elgiatės virtualiame pasaulyje ir kodėl. Ar Jūsų elgesys tradicinėje aplinkoje skiriasi nuo elgesio elektroninėje erdvėje. Būsiu dėkinga, jeigu atsakysite į anketos klausimus. Anketa yra anonimiška. (Pažymėkite tą atsakymo variantą, kuris Jums tinka, gali būti pažymėti keli atsakymo variantai). Anketa skirta kiekvienam interneto naudotojui, potencialiam ar esamam elektroninio verslo vartotojui.

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą