TYRIMO tikslas - išsiaiškinti kaip mokytojai vertina Ekonomikos ir verslumo bendrąją programą

Su kokiomis problemomis esate susidūrusi(-ęs) taikant Ekonomikos ir verslumo ugdymo programą savo tiesioginiame darbe?

  1. n
  2. Kelis metus mūsų gimnazija rinko tikslines „ekonomistų“ klases, t. y. dalykas buvo jų pasirinkimų lentelėje kaip rekomenduojamas pasirinkti. Susirinkdavo labai stiprios, motyvuotos grupės. Pastaruosius porą metų ekonomika ir verslumas mūsų gimnazijoje – laisvai pasirenkamas dalykas. Ir dabar pusė mokinių- ekonomistų 11 klasėje Ekonomiką ir verslumą pasirenka dėl pamokų krūvio trūkumo. Dažniausiai jie yra labai nemotyvuoti mokytis ir mokytojui reikia itin daug pastangų juos sudominti dalyku. Tokioje grupėje nukenčia motyvuotieji. Ekonomika ir verslumas turėtų būti privalomas dalykas ne tik 9 ar 10 klasėje, bet ir 11-12 kl.
  3. Užduočių praktinio komunikavimo galimybių ribotumas.
  4. Nepatinka, kad ekonomikos ir verslo pagrindų žinios yra vertinamos ne pažymiais, o įskaitomis. Mokiniai nesuinteresuoti gilinti žinias, diskutuoti, domėtis...Kai buvo vertinama pažymiais, motyvacija buvo žymiai didesnė. Programa bendra, o specialybės skiriasi, sunku adaptuoti programą pagal pasirinktą specialybę.