Turizmo produkto pasirinkimo kriterijai ir negatyvių atsiliepimų priežastis.

Jeigu pastaruoju metu keliavote su kelionių agentūra, ką galite/norėtumėte pasiulyti agentūrai, kad pagerinti produktą, kelionę arba paslaugas?

  1. Esant reikalui nebutu problema pasinaudoti WC autobuse .
  2. Kad turetu daug pazinties apie istorija.
  3. Pasirūpinti profesionaliais gidais, kurie sugebėtų sudominti keliautojus.
  4. niekada nekeliauju su kelionių agentūromis.
  5. Išties visada galime rasti kaip patobulinti ji keliones, paįvairinti ekskursijas, mandagiau galėtų sutikti atskridus, pagarbiau elgtis ir labiau padėti keliones metu ar tiesiog atostogaujant, bet sunku rasti prasme rašyti pasiūlymus, kadangi nors gal jie ir geri yra, bet vis tiek reikia susitaikyti su tiesa - i klientu idėjas retai kada pažiūrima rimtai
  6. Viskas buvo kaip ir gerai,
  7. Nekeliavau.
  8. Maloniau bendrauti su klientais.
  9. Jeigu pastoviai perkame toj pačioj agentūroje, norėtume gauti , pvz.:nuolaidų kortelę pastovaus kliento.Dar ekskursijos galėtų būti truputis pigesnės, nes jeigu norime nupirkti daugiau ekskursijų, tai pusę perkame pas vietinius, nes pas juos per pus pigiau.Kodėl toks skirtumas kainose?
  10. Kuo smulkiau ir aiskiau pateikti informacija apie pasirinkta viesbuti ir jame tuo laikotarpiu vykstancius renginius, sou ar kt.) Agenturai siulyciau gidus informuoti kuo anksciau apie pasikeitimus ( pvz.ekskursiju laika, ju kaina, informacija apie pacia ekskursija ar kita aktualia informacija), kad jie spetu is anksto perspeti poilsiautojus ir nereiktu veltui gaisti laika su gidais. :)