POLICIJOS PAREIGŪNŲ RENGIMO YPATUMAI AUKŠTOJO MOKSLO KONTEKSTE

4. Kokius trūkumus galėtumėte išskirti policijos pareigūnų aukštojo mokslo rengimo studijų programose?

  1. Nevykstančios paskaitos, atsainus dėstytojų požiūris, nenoras dirbti ir tinkamai pasiruošti paskaitai. Kiti net skaidriu nesugeba pasidaryti. Nenoras reikalauti kompetencijos iš studentų. Matyt bijo, kad po to neliks kam mokytis, jai pradės reikalauti konpetencijos.
  2. Trūksta informacinių sistemų pvz.: PRĮR,ANR ir t.t.,praktinių taktikos bei šaudybos paskaitų
  3. Praktikos metu, policijos komisariatuose kuriuose buna daug studentų, studentams neduodama jokius veiklos. Dažniausiai visa veikla būna sedėjimas. O paskui visi nepatenkinti lieka, nes atseit MRU nieko neišmoko ir atėję katik baigę universitetą žmonės kelia daug sunkumų, kadangi juos reikia mokinti visko. Kita problema yra dėstytojai. Teoretikai visuomet dėsto sausą informaciją, kuri yra visai neįdomi ir nesusiejus su praktiniais pavyzdžiais, ta informacija iš galvos dingsta jau kitą dieną po atsiskaitymo. Taip pat didelė problema ir jaunos dėstytojos, kurios katik baigusios pvz magistrą ateina dėstyti. Kartais kyla klausimas ar jos pačios žino ką nors daugiau, nei parašta vadovėlyje. Geriausias pavyzdys, kai dėstytoja ateina skaityti paskaitos ir perskaičiusi sakinį iš skaidrės nulenkia galvą ir apie 3 min. tyli, nes skaito vadovėlį ir poto atseit aiškina studentams. Namuose studentas skaito lygiai tą patį vadovėlį, tad manau per paskaitą galėtų ir kažką kito pasakyti, o ne skaityti vadovėlį.
  4. Per mažas žinių reikalavimas ir per mažai individualios kūrybinės veiklos ir atsiskaitymų
  5. Dauguma dėstytojų prastai dėsto tam tikras paskaitas, trūksta kompetetingumo ir atsidavimo dėstomui dalykui.
  6. sunku išskirti, kuomet studijos pabaigtos prieš kurį tai laikotarpį.
  7. Didžiausia problema, kad aukštojo mokslo studijose teorinė dalis dauguma atvejų prasilenkia su realiu darbu policijos srityje. Darbo metu susiduriama su naujais dalykais ir viską reikia mokytis praktiškai iš naujo.
  8. Trūko pasirengimo su informacinėmis sistemomis, nes rengimas dirbti „WORDU", atrodo absurdiškas, ne to reikia studentams aukštajame moksle, tai gali sugebėti visi. Plius protokolų rašymas ranka ant popieriaus.
  9. MRU mokė ne taip kokybiškai kaip dabar LPM kas liečia taktiką, policijos pareigūno profesijos ypatumus. Buvo gerai studijuoti teisę, "iš šono" susipažinti su pareigūno darbu. Praktikos metu trūko įgūdžių.
  10. Kovinės savigynos užsiėmimų apimtis, t.y. temų neįmanoma pakankamai įsisavinti ir išmokti parodytų veiksmų. Vakarinės paskaitos...maždaug 18 h sunku galvoti, spręsti uždavinius.