Poilsio centro "Salos" klientų lojalumas

Gerb. Respondente, esu Socialinių mokslų kolegijos studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – ištirti poilsio centro „Salos“ klientų lojalumą. Tyrimo rezultatai bus pateikti apibendrintai. Tinkamą atsakymą pažymėkite arba tuščioje vietoje įrašykite savo nuomonę. Dėkoju Jums už sugaištą laiką bei išsakytą nuomonę.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar esate girdėjęs (-iusi) apie poilsio centą "Salos"?

Ar naudojotės poilsio centro "Salos" paslaugomis?

Ar planuojate naudotis poilsio centro „Salos“ paslaugomis ateityje?

Ar poilsio centro „Salos“ paslaugos yra tai, ką Jūs drąsiai galite rekomenduoti savo draugams?

Klientų lojalumas Jums yra (pasirinkite vieną, Jums tinkantį atsakymą):

Kurios privilegijos, Jums, kaip lojaliam klientui, būtų priimtinesnės (pasirinkite vieną, Jums tinkantį atsakymą)?

1
2
3
4
5
Nuolaidos, dovanos, papildomos viešbučio paslaugos, piniginės nuolaidos, taškai papildomoms paslaugoms viešbutyje
Ypatingas statusas (VIP klientas), išskirtinis dėmesys, privilegijos, išskirtiniai pasiūlymai, renginiai, klientų lojalumo statusą palaikančios ir nesusijusios su viešbučio pasiūla paslaugos

Kuri poilsio centro „Salos“ klientų lojalumo programa Jums būtų priimtiniausia (pasirinkite vieną, Jums tinkantį atsakymą)?

1
2
3
4
5
Klientui dovanojama taškų, už kurių tam tikrą sumą klientas galėtų įsigyti papildomų viešbučio paslaugų
Klientui dovanojama paslaugų, kurios nesusijusios su jo perkamomis centro/viešbučio paslaugomis, tai gali būti viešbučio „Salos“ nuolaida poilsio centro paslaugoms, pakvietimas į renginį ar papildoma poilsio centro paslauga
Klientams organizuojami paslaugų pristatymai, suteikiama daugiau informacijos apie paslaugas

Koks turėtų būti lojalaus kliento indėlis už poilsio centro „Salos“ jam suteiktas privilegijas (pasirinkite vieną, Jums tinkantį atsakymą)?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsimokslinimas